To&Sum"diary
 
 
 
to0912

暱稱: 阿圖
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 

:: 訪客留言 ::


 
最近三個月尚無任何留言


 

 
2006 年 6 月 24 日  星期六   晴天

好熱...

23/6

咁係22號果日返學就送左個同一條毛巾蛋糕比阿圖
今日好熱呀,成32度..我地去左睇戲呀..係補祝我同阿圖一週年既..
首先我地去左行街街,,4點到我地去左睇海神號..都ok好睇既..
但係唔知點解我呢..係冇禮物既??一週年喎..得一次嫁咋..一d紀念性既野都冇>.<
我仲送左一篇關於我同阿圖既第一次比佢,,係日記到,,唔比你地睇..哈哈

24/6

今日我地都冇咩陳做,,係屋企,,訓教同睇電視
但係夜晚要返學..f.5,7畢業典禮
我同阿圖,樑樑就4點幾出街市中心睇衫衫同褲褲,,阿圖佢就買左一件衫同一條褲..成3佰幾
諗起自己咩都未買..唉•︵。
之後就返學校啦~個典禮都幾悶下..不過見到佢地畢業都幾開心既..因為下一年到我地
完左之後就去左食野..之後阿圖佢送我返屋企..但我地係樓下坐左一陣..仲見到好多星星,,
但d星星好矇呀..不久就回家了,回定前我地仲用左一枝隱形筆係個袋到寫左d野,,係我地既秘密,之後打日記

by:阿甘

刊登時間︰2006-06-25 12:49 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2006 年 6 月 22 日  星期四   晴天

今日~

今朝8點先出門~改左時間麻!!咁照常同甘甘一齊搭車''''不過亞甘叉D上唔切車=﹏=

之后見到亞甘拎住1個袋~有一份禮物'''一定送比我嫁啦~呵呵呵

點知甘甘唔肯比我喎!!^﹏^-落車就去7-11見到([如摺成]<--唔識打''SOR)&亞樑'''''(º''º)估唔到個四眼

仔串亞甘喎!!哈哈哈''''有報應嫁(呵)結果比我搶左佢$40定$50~之后分晒比亞甘&亞樑!!

返到學校比返D錢佢~咁一陣就上返課室-4個字1堂-very''good''''當然係派卷LA'''地理&電腦(1的拍屎)

地理最高分離不開-亞星佢LA~''~....Eng呢一定唔合格既~定理!!不過柯佬有16分~新記錄!!

暑期有好多野要做呀!!補課都要補到7月7號~好似LA!!上中文堂~MISS黃返黎變得好靜呀個班房=''=

卷就冇派~不過交帶左好多事后功課''''''無奈!!之后放學同亞甘''亞星&亞丹一齊去左三聖食~食完

再送亞甘返學校!!返樂隊''不過未夠鐘''同亞甘坐係小食部~最后亞甘送左份禮物比我''咁我叉左出黎睇下

''袋黎嫁~幾靚下''外面金光閃閃''內裡非常實用!!十分鐘意-^^-

[對唔住呀!!亞橋&亞立&劉仔''上次遲到'''好對唔住呀!!我覺得好唔好意思~]

*******************************************************

圖上

刊登時間︰2006-06-22 09:44 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006-06-22

一早就同阿圖一齊返..

返到學校派卷

第一堂係RE派返上次果份27.5/50

之後英文1A:33/100<--好差..
1B:76/120
oral miss謝話我得11分..點解嫁.冇可能既,

中文卷一:16/80<--我好盡力做都係咁,創新低
卷二:56/100
卷三:50/100
卷四:13/20
卷五:46/100<--點解唔合格嫁..冇可能

生物mc:30/40
長問答:23/60
總分:
53/100

派數學果時走火警..有冇搞錯..人地好想睇好想知嫁嘛''''

化學mc:29/40
長問答:27/60
總分:
56/100

放學去左食飯..係學校坐左送左份禮物比阿圖.跟住返樂隊..哈哈
不過今日派卷d成績好差呀..
好野..暑期有得去海洋公園..
happy

by:阿甘

今日係我同阿圖一週年..聽日同阿圖去街街..好期待

刊登時間︰2006-06-22 06:22 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]