23/6
咁係22號果日返學就送左個袋同一條毛巾蛋糕比阿圖
今日好熱呀,成32度..我地去左睇戲呀..係補祝我同阿圖一週年既..
首先我地去左行街街,,4點到我地去左睇海神號..都ok好睇既..
但係唔知點解我呢..係冇禮物既?? 一週年喎..得一次嫁咋..一d紀念性既野都冇>.<
我仲送左一篇關於我同阿圖既第一次比佢,,係日記到,,唔比你地睇..哈哈
24/6
今日我地都冇咩陳做,,係屋企,,訓教同睇電視
但係夜晚要返學..f.5,7畢業典禮
我同阿圖,樑樑就4點幾出街市中心睇衫衫同褲褲,,阿圖佢就買左一件衫同一條褲..成3佰幾
諗起自己咩都未買..唉•︵。
之後就返學校啦~個典禮都幾悶下 ..不過見到佢地畢業都幾開心既.. 因為下一年到我地
完左之後就去左食野..之後阿圖佢送我返屋企..但我地係樓下坐左一陣..仲見到好多星星,,
但d星星好矇呀..不久就回家了,回定前我地仲用左一枝隱形筆係個袋到寫左d野,,係我地既秘密,之後打日記
by:阿甘
|