今日我就一早5:30打比阿圖叫佢起身做功課 ..之後我繼續訓啦當然..7:30到我又打比佢叫佢起身返學
哈哈..不久我又再訓過 '''''''''''''''''''''8:00有人打黎..嘈醒左我同阿妹..我地就立刻換衫返學<--我遲左起身呀!
同阿圖搭車車返._.返到學又要早會..好熱
好多堂都上中文堂..除左5,6上英文外:_:放左學同其他同學仔一齊去食lunch,,刨冰呀...好爽呀
之後返去補課,我又施展我既功力..不過我今次唔知醒,,哈哈
放學等完阿圖之後一齊搭車車返屋企
by:阿甘 |