哈佬~我已經返左黎!!都有兩日咁多LA!!
今日向亞甘大人報告''我返左大陸13日救境做過D咩''睇過D咩野呢!!而家講LA
14號*我一兩點就起行回鄉~同亞甘傾左一陣電話就搭車走LA(ºAº)唔捨得亞甘呀!!到左上水~我就準備搭火車勇廠
羅湖#但中途有電話打黎!!原來文仔(M記)打比我'''原來佢係我后面!!之后一齊搭火車~文仔而家剪草''''曬到好黑呀~
跟住我同文仔連過羅湖兩大關'''打低數以千人!!呵呵呵~過完關就搭直通車'''之后打比佬表叫佢半個鐘黎車站等我'''''''
點知部車開左1個鐘先去到!!結果佢一條佬等左半個時~哈哈哈 然后去(女麻女麻)屋企@@見一見老人家~
最后一站:佬表屋企!!
15~17號*由於東莞連竹三日落雨'''好小出街~不過有去到一D風景區''係搭佬表亞爹部車既!!唔記得左個公園名LA
''但係好大好大~好多樹''有水庫''魚唐''十分靚呀!!重有第一次見到表姐既BB~快面珠燈好圓''好彈''好滑~
BB既小弟弟重好勁呀!!係表姐屋企過左兩晚夜''係砲PS2多LA''重有特別節目照顧BB~''~
(王后問我借十公好書既跟世界熱戀''可惜佢次次ADD親我''我都去左訓教)HK
18~19號*佬表屋企發生左小小問題''佬表同我都冇得返屋企''好彩最后都可以去到表姐屋企!!因為我地用左D錢搭的士'''''
得返夠搭一次的士既錢!!(由第一日計''我地加埋搭的士有12次以上)原來表姐屋企有養貓仔~佢地有毛LA''有4隻爪~呵呵
''喱兩日都有出到街飲茶''飲茶''飲茶~我電左髮呀''電得幾X<---(直既相反)幾型仔呀!!
20號*我由返大陸都叫佬表同我一齊曬黑D~終於有機會LA''我又返到(女麻女麻)屋企~岩岩又有個位可以比我訓係到曬太陽!!
當然唔會放過LA''我就入屋拎左一張好似沙灘鄧出黎~之后再入屋拎毛巾&水''出黎唔見左張鄧...但亞(女麻)就話倏咩野出
去曬太陽!!就拎返張鄧入屋!!結果就冇曬到''就上樓搵佬表''佢訓教''我就打比亞甘~長途電話''第一次唔係講左好耐炸!!
(女麻女麻)70歲大壽LA''(女麻女麻)重比左一百蚊我地!!之后我地唔要比返(女麻女麻)點知(女麻女麻)快得好走呀^^
21~22號*我都係佬表屋企渡過~當我電完髮之后成成比佬表既娘親串我LA~咿咿呀呀!!有一晚返(女麻女麻)到訓!!
同佬表一齊洗白白''咁我就拎個花曬射佢下面~攻其下陰''哈哈哈''十分暢快呀!!今次我都有打比亞甘~重傾左好耐!!
重比亞公話我~唔好傾咁耐~之后佬表訓先~我就打機LA''
第二日一早比亞公抄醒左去飲早茶~LUNCH''我地食埋就走LA''但係留到左兩條三角珍係屋企~重要係濕嫁=''=係佬表屋企打機比
較小''睇片''睇電視比較多LA''睇7武士''買左隻反板''一晚睇晒!!8個鐘多D''唔算太吸引&好睇!!
23號*佬表重係未拎到張來港!!已經死心LA''到左晚上~又同佬表傾計LA''但係傾左一陣就教教豬LA~我自己就訓唔著!!
諗緊亞甘~佢病左''甘甘把聲有D沙沙地!!重諗下返左落黎同亞甘去邊到好LA'''之后我就訓著左囉!!
24號*但要一早起身行山'''叫做水蓮山''好高呀!!行到頭暈'''過完一個又一個既亭''都未到.............
最終行到山頂LA''太陽已經出左黎LA''我同佬表再行上一個塔上面''由上面望落去下面既樹林係好靚嫁''一层层既薄霧!!
高低不平既樹木~令到周圍都好有层次感'''重有一D尾巴好似文剪既雀仔飛黎飛去!!休息左一陣就落山~之后去飲茶'''
到左晚上''就去食燒餓'''都幾好食LA''不過D氣氛就麻麻LA''中途重有小小火花~但係餐飯都食得開心既
25~26號*係[LA!屎!DAY]~我同佬表晏就汁好晒D就走LA''去(女麻女麻)到''成日都以為汁好晒D野''點知又留到左個眼鏡合!!
又冇拎到PS2去玩!!係屋企靜係睇電視''咁我地睇完電視就返屋涼冷氣!!點知變成單挑~我同佬表係到打摔角''次次都係我
輸既'''跟住一齊洗白白''哈哈哈''反激LA''不停用花曬射佢下面'''洗完白白LA''就訓教LA''咁我就同佬表傾計''講左好多野!!
傾到4點到LA~第二朝6點就係起身同(女麻女麻)亞公又飲早茶''飲完茶已經8點幾我地就搭的士返屋企爭取時間訓教~
11點到食完LUNCH''佬表就送我搭車!!可惜佬表唔可以一齊黎LA=''=
亞甘大人''報告完畢^^
圖上 |