To&Sum"diary
 
 
 
to0912

暱稱: 阿圖
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 

:: 訪客留言 ::


 
最近三個月尚無任何留言


 

 
2006 年 7 月 30 日  星期日   晴天

band show

7月29日...今日我要表演band show,我就12:00返到學校採排,我地因為d人未返齊就比其他學校先
                到我地時我突然停左,嚇死我呀!
                之後採排開場,完左之後其他學校就去休息,化妝等,我地就係到練習作比小峯既果首歌
                不久就返去休息了'''休息時,佢地就係到化妝,玩......佢地d男仔仲入哂女廁一齊化妝品同玩tim
                見到橋橋,then去左拎飛比立立既亞哥
                見到阿圖..到食飯了,又冇餐具-0-最後都有我食,不過食左好少咋,7:00 band show就開始啦!!
                首先就我地一隊一隊咁係個台到行一個圈,我行上去果d乜都睇唔到,好光呀,比d燈射住
                跟住就係第一隊出去表演,我係彈十分•愛同人神鬥既一少少部分,好緊張呀!!
                之後係下面睇,由於唱得難聽既關係我就出左去出面行下,then我返去lu
                唱完童話d人仲叫安哥tim..不過我覺得唱because of you果個女仔唱得好好聽呀
                最後果隊男仔唱英文都幾好,,哈哈..最後我地上台唱小峯果首歌
                完左就同阿圖去市中心食拉麵,then回家了,就洗白白,斌仔就叫我打比佢,同佢傾左陣,玩computer

妳好嗎?

妳好嗎?是妳的身影天天擦亮這火花..和你真摯的笑容從沒帶點驚怕

我這生,,是你的光陰加給我愉快氣氛..如果滿懷愁困..能為我指引
終於在變..妳的歡笑臉已不見..妳聲線..和那回億..長存在星空那邊

原諒我這刻沒法不思想妳..如若妳雖遠離..我必掛念痛悲..
而你卻叮囑我這生應緊記..如若我必遠離..請你別要傷心洩氣

^^^^^^
小峯果首歌

7月30日...今日我就係屋企,休息一天,下午睇愛•回家,同阿圖佢傾下tel
                夜晚就出左去食飯漢,之後去左惠康買左,買左2包10公斤既米呀!!
                我拎左一包,好重呀!!食雪糕,computer..完

by:阿甘

刊登時間︰2006-07-30 10:36 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2006 年 7 月 28 日  星期五   晴天

儲錢

今日我就起身打比未起身阿圖啦..點知佢又唔起身,訓到好晏先打比我叫我出街街

咁我之前已經想食m記,點知佢叫我食左lunch先出街,咁我就聽佢的話啦!!

我地2點到去智樂,落雨喎.....阿圖佢都又食lunch就去食啦,自己就因為食飽就冇得食

then去左市中心,行下,去到id:c到見到有個機愜比人試玩,個細佬比佢家姐點佢跑步,佢細佬突然的一句好攰

我地就笑啦,行多陣就走左lu

我要儲錢呀!!

by:阿甘

刊登時間︰2006-07-28 10:59 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
2006 年 7 月 27 日  星期四   晴天

回黎LA!!

哈佬~我已經返左黎!!都有兩日咁多LA!!

今日向亞甘大人報告''我返左大陸13日救境做過D咩''睇過D咩野呢!!而家講LA

14號*我一兩點就起行回鄉~同亞甘傾左一陣電話就搭車走LA(ºAº)唔捨得亞甘呀!!到左上水~我就準備搭火車勇廠

羅湖#但中途有電話打黎!!原來文仔(M記)打比我'''原來佢係我后面!!之后一齊搭火車~文仔而家剪草''''曬到好黑呀~

跟住我同文仔連過羅湖兩大關'''打低數以千人!!呵呵呵~過完關就搭直通車'''之后打比佬表叫佢半個鐘黎車站等我'''''''

點知部車開左1個鐘先去到!!結果佢一條佬等左半個時~哈哈哈然后去(女麻女麻)屋企@@見一見老人家~

最后一站:佬表屋企!!

15~17號*由於東莞連竹三日落雨'''好小出街~不過有去到一D風景區''係搭佬表亞爹部車既!!唔記得左個公園名LA

''但係好大好大~好多樹''有水庫''魚唐''十分靚呀!!重有第一次見到表姐既BB~快面珠燈好圓''好彈''好滑~

BB既小弟弟重好勁呀!!係表姐屋企過左兩晚夜''係砲PS2多LA''重有特別節目照顧BB~''~

(王后問我借十公好書既跟世界熱戀''可惜佢次次ADD親我''我都去左訓教)HK

18~19號*佬表屋企發生左小小問題''佬表同我都冇得返屋企''好彩最后都可以去到表姐屋企!!因為我地用左D錢搭的士'''''

得返夠搭一次的士既錢!!(由第一日計''我地加埋搭的士有12次以上)原來表姐屋企有養貓仔~佢地有毛LA''有4隻爪~呵呵

''喱兩日都有出到街飲茶''飲茶''飲茶~我電左髮呀''電得幾X<---(直既相反)幾型仔呀!!

20號*我由返大陸都叫佬表同我一齊曬黑D~終於有機會LA''我又返到(女麻女麻)屋企~岩岩又有個位可以比我訓係到曬太陽!!

當然唔會放過LA''我就入屋拎左一張好似沙灘鄧出黎~之后再入屋拎毛巾&水''出黎唔見左張鄧...但亞(女麻)就話倏咩野出

去曬太陽!!就拎返張鄧入屋!!結果就冇曬到''就上樓搵佬表''佢訓教''我就打比亞甘~長途電話''第一次唔係講左好耐炸!!

(女麻女麻)70歲大壽LA''(女麻女麻)重比左一百蚊我地!!之后我地唔要比返(女麻女麻)點知(女麻女麻)快得好走呀^^

21~22號*我都係佬表屋企渡過~當我電完髮之后成成比佬表既娘親串我LA~咿咿呀呀!!有一晚返(女麻女麻)到訓!!

同佬表一齊洗白白''咁我就拎個花曬射佢下面~攻其下陰''哈哈哈''十分暢快呀!!今次我都有打比亞甘~重傾左好耐!!

重比亞公話我~唔好傾咁耐~之后佬表訓先~我就打機LA''

第二日一早比亞公抄醒左去飲早茶~LUNCH''我地食埋就走LA''但係留到左兩條三角珍係屋企~重要係濕嫁=''=係佬表屋企打機比

較小''睇片''睇電視比較多LA''睇7武士''買左隻反板''一晚睇晒!!8個鐘多D''唔算太吸引&好睇!!

23號*佬表重係未拎到張來港!!已經死心LA''到左晚上~又同佬表傾計LA''但係傾左一陣就教教豬LA~我自己就訓唔著!!

諗緊亞甘~佢病左''甘甘把聲有D沙沙地!!重諗下返左落黎同亞甘去邊到好LA'''之后我就訓著左囉!!

24號*但要一早起身行山'''叫做水蓮山''好高呀!!行到頭暈'''過完一個又一個既亭''都未到.............

最終行到山頂LA''太陽已經出左黎LA''我同佬表再行上一個塔上面''由上面望落去下面既樹林係好靚嫁''一层层既薄霧!!

高低不平既樹木~令到周圍都好有层次感'''重有一D尾巴好似文剪既雀仔飛黎飛去!!休息左一陣就落山~之后去飲茶'''

到左晚上''就去食燒餓'''都幾好食LA''不過D氣氛就麻麻LA''中途重有小小火花~但係餐飯都食得開心既

25~26號*係[LA!屎!DAY]~我同佬表晏就汁好晒D就走LA''去(女麻女麻)到''成日都以為汁好晒D野''點知又留到左個眼鏡合!!

又冇拎到PS2去玩!!係屋企靜係睇電視''咁我地睇完電視就返屋涼冷氣!!點知變成單挑~我同佬表係到打摔角''次次都係我

輸既'''跟住一齊洗白白''哈哈哈''反激LA''不停用花曬射佢下面'''洗完白白LA''就訓教LA''咁我就同佬表傾計''講左好多野!!

傾到4點到LA~第二朝6點就係起身同(女麻女麻)亞公又飲早茶''飲完茶已經8點幾我地就搭的士返屋企爭取時間訓教~

11點到食完LUNCH''佬表就送我搭車!!可惜佬表唔可以一齊黎LA=''=

亞甘大人''報告完畢^^

圖上

刊登時間︰2006-07-28 12:18 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]