亞甘我返黎LA-LA-LA***大家我返黎LA-
喱幾日冇打到日記~''~好對不起!!而家返黎再向亞甘大人報告(*3*)
哈哈哈~就講前三日發生過咩野事LA...... .... ... .. .
7/8*甘甘一早就打電話比我''亞甘黎我屋企玩呢~有冇覺得奇怪呢??點解亞甘可以大早上黎我到玩呢!!
原因就係亞娘同細妹返左大陸''亞爹就去左開工!!所以屋企冇人''由我話事''呵呵呵~
我諗住親亞妹唔係屋企''用佢部電腦黎打機!!點知佢用密碼鎖住部腦*幾時變到咁醒嫁!!
咁無法子LA~到左LUNCH就同亞甘買車仔麵''可惜早得制... .. .未準備好做山意!!又無法子LA
''就去街口買煎讓三寶再加上兩個係OK買既杯麵!!之后就返上樓'''開始整野食啦~首先我地食煎讓三寶!!
跟住碌杯麵!!大家知唔知整一個好食既杯麵需要D咩野呢??冇錯''就係''水''重要係滾果隻!!落滾水唔可以
超過杯麵既標準水位^^-唔係既話個杯麵就會... .. .倒瀉D滾水出黎LA''就會碌就隻手仔LA~
集中''集中''最后兩個咁好味既杯麵!!我同亞甘都係食唔晒=''=
亞甘今日要補課...所以一點就走LA~之后甘甘放學''就約係置樂到等去市中心買書!!<---由於內較多所以容龍叔左
!!
9/8*今日比較特別''所以---->秘密<----
哈哈哈**話咁快就到10/8*積係今日!!
今日我自己十點到起左身打機LA''未試過咁早起身~甘甘今日要補課'''我地又約左放學后係市中心等...
已經去左好多次市中心LA(-。-)''''甘甘佢今日買晒D書LA...但係我重爭地理書未買!!
行完市中心!!返到屋企已經唔知幾多點LA''一陣亞爹都返到黎!!今晚落街食'''正呀~
而家我準備開始打機LA~
******************END*******************
甘甘大人我報告完畢LA~
我出返去先!!
呵呵呵
圖上
|