| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 7 月 22 日 星期六  | |
|
生日快樂 |
林楚:
祝你生日快樂,心想事成!
甘上
阿圖你想睇返今日我發生既事就登入後再去日記先睇到嫁,知無?
|
| 刊登時間︰2006-07-22 10:41 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 21 日 星期五  | |
|
悶悶 |
今日我都係屋企有野做既,只是訓教同玩電腦,,
同左阿圖msn,佢26號返黎呀,,佢係大陸都冇咩野做,,呵呵
今日都係咁咳咳咳咳咳咳
by:阿甘 |
| 刊登時間︰2006-07-21 10:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 20 日 星期四  | |
|
咳咳 |
今日的9點幾起身返樂隊,不過都好悶下
返學前我見個肚痛同頭痛就去左搵阿圖買比我果d藥食啦
又搵唔到,之後冇理就出左門口
放左學就返左屋企訓教,then起身叫我阿妹幫我搵藥,比阿爸拎左,有冇搞錯
次次都拎人地d野,自己又唔買,屋企有咩就拎咩,買留下3粒,,,激死我
之後食飯同play computer
今日係咁咳,咳到就黎死呀,,一時時講唔到野
by:阿甘 |
| 刊登時間︰2006-07-20 09:32 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 98 | » | |