:: 訪客留言 ::
表演
今日未到7:00am阿圖就打左個電話黎,,叫我起身返學呀<---係到玩野
之後我就繼續訓啦,,差唔多9點,,阿圖打黎嘈醒左我,我就去左玩電腦,同亞怡msn
then 11點到我就off左,返左去訓教,成點先起身,食野,睇下電視,打下電話比阿圖,洗白白,返學
返學校表演,上去彈琴好驚呀,,彈完去食野,玩bingo同抽獎,我既禮物好似係水晶
放學差唔多9:00去搵阿圖,同佢食下野,佢就送我返屋企,之後打日記
今日係同阿圖1年零16日,姐係381日,,呵呵
by:阿甘
今日
呵呵呵~前日同亞甘買左個[剃鬚刀]+[一支泡泡]
之后返屋企比亞爹研究^^-''今日洗白白就用左佢LA'''剃之前我就用[姐哩糕]揸係個咀到'''
揸到成臉都係~十分滿意'''我就開始剃鬚鬚LA'''一路剃一路震~BECAUSE個剃鬚刀可以震動嫁!!
之后就返學校補課!!
今日亞娘問我係唔係大6讀書~因為大6有間寄宿學校專收香港人(ºAº)做足準備!!
當然我實話NO'''''跟住我又話你不如送我去外國讀!!亞娘又話好~叫我搵!!
咁我又話好搵之麻有幾難~"~不過到之家都冇回音'''我估亞娘都死左條心囉~哈哈哈
甘甘我應該過多一個禮拜到就返大6~但係我會好快好快返出黎!!
順路帶埋我佬表黎LA~你咁想見到佢!!呵呵
好熱~
圖上!!
好攰呀..因為..........
嘰嘰..今日就一早返左去補課,補phy,再補bio
之後就同淇淇落去買左件三文治返上去食..因為要樂隊,早上好似冇咩人去,下午就多了
差不多4點到我就打比小圖約佢出街街
我地首先去左萬寶之後返去市中心,途中仲見到好多人,有阿堯,橋橋,立立,玲玲,poyi......都幾多下
之後就去左果間買game既部頭到買野,之後周圍行下,去下玩具部,仲去左扭蛋
then,去左[屈銀紙]到買剃鬚刀同剃鬚膏比小圖,佢d鬚鬚太長啦!!
之後就返屋企,小圖佢一陣出去打波
by:小甘