:: 訪客留言 ::
我會做到既
今日我就返左學校補課,,都好悶,,時間過得好慢呀!
放左學就去左阿圖屋企打機,我成日比人打,,打完之後睇完電視,返屋企
阿圖,今日我應承你既野一定會做得到嫁,否則我就會要日日都講故仔比你聽先訓教..哈哈<---好似毒左d tim對我黎講(我覺得)
唔知我果份一週年既禮物會唔會係9月前收到呢??
by:阿甘
心情~唔錯既!!
前晚立立約我出去打波~唔記得叫樑樑去黎''不過立立醒目~CALL左樑樑
去到籃球場''又落雨''立立好野!!
不過都打左一陣~有好多人黎嫁'''亞橋.亞堯.肥堂.朗仔.
打完就上亞橋樓下既公園仔坐下''傾下計!!坐左一陣亞橋拎左兩個綠色內面有好多菜既唔咩知野
落黎食!!之后去左我果面既公園仔到坐!!海盜船~
咁我地就開始傾下計~玩包剪X''''''輸左要除一件杉^^
好刺激'''想唔想知邊個除爭低褲~哈哈哈~
好眼訓~我覺得自己好浪費哦!!琴日買左一本書$39''但我靜係鐘意得封面=﹏=
到而家都未睇'''重買左一本[跟世界熱戀308天]既書~係十本好書既功課''''累似[向世界出發]咁!!
~哈哈哈~
圖上
2006-07-02
昨日就約左人去街..諗住去碌齡既由於太多人因此我地去左睇4條腿拯救隊
都幾好睇既.好笑的..then行返去市中心返屋企
今日我就係屋企..冇野做,,睇電視同上網睇人點整蛋糕
夜晚就出街食飯..食完就搵鎖匙返屋企啦..點知成家都冇帶
哈哈..之後比亞媽佢玩,,原來佢有帶