今日一早9:00就返到學校,因為耍補課啊!到左10點幾我就好曳曳咁走左去樂隊
lunch就去左市中心食,then搭的的返學校繼續樂隊,3點半完左就去見的既圖圖啦!
原先我地諗住食完鮮芒果班cake,就去睇超人,不過計劃有變,,哈哈
由於鮮芒果班cake比人買哂,我地就食左芒果布甸,我又唔想去睇戲,so冇睇到
去左市中心行下街街,之後返屋企
亞媽佢未返,我就等佢食飯飯啦,點知平時最遲既圖圖都食左飯,我都仲未食,餓死我啦''
食左飯之後就睇電視,玩電腦,打日記
聽日就係圖圖返大陸既大日子啦,你要記得返左大陸唔好曳曳呀!知無,唔好成日去曬太陽伯伯
攰時就要去休息,食野食飽d......其他唔講啦
總之記得要安安全全平平安安咁返黎,仲要日日都掛住我嫁!!
by:阿甘 |