:: 訪客留言 ::
過得幾好呀~
亞圖返左去好似好多日咁
好miss佢呀~
唔知佢做緊咩呢~
佢有冇掛住我呢~
今日我中午12點就去左帶小妹妹放學,好熱呀~
去左[女麻][女麻]屋企等小妹妹亞姨帶佢去開生日會呀~
之後我就返左屋企啦
好乖咁做家務呀~[傻左呀~竟然自己走去做喎,平時打死都可能唔做嫁!!]
3點就係屋企食粥呀
跟住訓左一陣個肚好痛呀
食完飯,有人玩緊computer
所以我同亞妹去左玩[加菲貓減肥大作戰]
玩到好開心呀~笑死我啦~哈哈
之後就玩電腦,睇電視
BY:阿甘
好嘈呀~
今日都冇咩野做
下午好閔呀~
d人煩鬼住哂喎
好想走出街呀
但條街好熱
閂埋房門訓教呀~
之後都冇咩野做
今夜亞媽唔係屋企呀~
所以我好煩呀~
冇亞媽係到d人就鍾意玩咩就玩咩
掛念
今日一早起身整野比我細佬
之後佢就返學,我就繼續訓教
起身一陣之後亞圖打黎佢要走啦∼
之後我都好唔捨得咁同佢收左線
唔知佢幾時番黎呢
跟住我都係睇電視,玩computer,訓教咁
今日都唔係過得好悶咁
都幾happy呀∼
有d miss亞圖tim∼