呢個晚上係我咁內以黎,訓得最唔自在既晚上.
今日我起身得特別早...個心不斷地痛...腦海入面不斷出現以前和姖開心過既日子,但我覺得我冇珍惜過,
而家失去了...一種奇怪感覺一直係個心來回徘徊.不知不覺間我又成長了,學會一些寶貴的東西.
或者分開對大家都有好處既,我一定接受,雖然我好唔捨得,但我唔會去似其他男仔去苦苦哀求.我很感激
她肯大方和我做返朋友,我唔會用一些方法博取同情,奕唔車求她再愛我,更加唔想她為我流眼淚.係我個心入面:
我覺得一個女仔係唔應該為一個冇珍惜過姖既男仔流眼淚.我愛姖同想令到姖開心先會決定同姖分開.
最後希望她凡事開開心心.
|