....返學漸漸地變得乏味.!!!!!日日對住老胡..朝朝對住恩姐(潭雅恩)....不經不覺我又大左一歲......
日子真係快.....成就依然係冇既...學業一般.....唔知幾時讀完書.又唔知幾時可以出來打天下....
更加唔知我係一個成功人奕或係失敗既人..未來係深不可測......好喇我既人生講完..入正題:
今日係我生日既前一天....生日對我來講可能係唔重要....因為而家既我係上班一簇..生日禮物貴唔貴唔緊要~
只要有心意就得喇~..~我唔知聽日會發生咩事...but我唔想知....我想順其自然得咖喇~
我都唔想我d fd為我攪得好龍重~~我只想可以同下佢地食下飯開開心心就ok喇~~~ |