..........今日起身....超唔想返學....特別係諗到要見老胡!!!真係攞命....但無謂..我發左誓死都要讀到中五或以
上先唔會再返學....返到學校....一入課室!!!!!!我就見到一片愁雲慘霧!!真係得人驚><" 我見既場面就係有十幾個同學好似比人迫到走頭無路咁!!!
個個趴係台到..唉....我真係好可憐佢地....特別一個坐係我後面既四眼仔佢為左條情侶
鍊而不識一切跟老胡決鬥左成幾個星期....最後係都係死係老胡手上.....唉...it is my good dog..我唔想見到佢死..所以我以主人身份去幫佢..但成唔成功唔係靠我而係佢自己....because 我根本唔係老胡對手...係根本冇一個人係佢對手><"
所以我只好默默地(其討).....係老胡既班政強權迫害下我地又跳過左一劫.....返到屋企.
開心晒今日唔洗返工...之後我又可以打一陣機睇下tv.play下game..係喇 最近我
玩緊一隻叫勁舞團既game~有興趣既話可以搵我~~一齊玩~多晒
|