今日我約左裝修豪去打機..我打電話比佢時佢話佢好準時咖...點知我仲準時過佢.....條友足足遲左半個鍾.
好釆有psp陪我呢半個鍾...如果唔係佢死十條命都唔夠~~~佢出左來後又話得兩條友好悶之後call左阿袋.架仔.肥新來.
約呢三條粉腸又晒左我成兩個鍾係未約齊人時我地以落左旺角打機...之後約齊後就去唱k.....哇~~超正..
唱完k後去kfc食免費飯...但係食唔飽.之後我地改程去食泰國料理...超好味呀!!! 食完後係晚上8點幾 個裝傷又話要去同個假人(龍珠
既孫悟空)影相~~而偷走左禁區...哇個食蕉(保安)十下十下咁唔理我地~~之後架仔又跁上個玻璃頂跟住比食蕉追左出來~~之後我
地係咁跑呀~~~刺激死~~!!跟又無聊去周圍拿景影d好on9既相~~仲有我地齊齊訓係馬路到影相~~個feel勁正~~刺激死~~~!!








|