今日.我約左怪獸bee去食sushi.之後又叫埋肥包同埋阿袋.....我係四點出門同怪獸bee去行一陣街睇我想by既新電話
其他人就要返工....之後我同怪獸行到5點後就去西九龍果間sushi排隊.去到時見到場面超恐怖.d人又超多
我同怪獸就排左個半鍾..先入到去..到我地入到去時佢地放工果d先慢慢入來..佢地又唔洗排隊就有得食\/真係想殺左佢地
本來我地扑左4個人既食既點鬼知又有兩條粉皮四眼仔&低b青山途中+入我地......我地食完後怪獸就話想影貼紙相......
影左d貼紙相後佢地真係好鬼衰..妒忌我影得太靚仔......就專登揀d我影得傻傻地既相&個樣攪笑既相.....真衰格~
影完本來我地想去溜冰..但比人扑左去比賽...之後我地又改程去旺角(car飛-十六部屋)到玩~玩到兩點幾先返去.......
|