今日係粉腸偉生日...有春袋.係咁收數幫佢買蛋糕.....lunch幫佢慶祝......今日玩得唔夠激><" 冇得擲蛋糕..可惜可惜....
到左放學...元記call我去食buffet....係喇我有小小介紹~元記係屬於美心集團既....我返完屋企換3....之後去左
mk創世紀之城<=唔知岩唔岩個名)既美心皇宮食buffet.....成個酒樓都係美心員工@@"...經經理口中得知
原來係星期一至星期四呢四日入面係完成唔做生意...特登比美心員工食buffet..係免費任食果隻~真係勁多野食
d野食又好好味~..~仲諗住樣樣都食下...點知..最衰個肚唔爭氣..食得果十幾樣野就飽><"....試唔晒咁多好野..
可惜可惜..............以下係偉哥既生日照~~~偉哥生日快樂!
 
|