正...(超絕一滅)
不再呼天長地久,只再呼溝奇就手.

冇法忍受煙味.....
tonyxsiu
暱稱: 正
性別: 男
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2007-05-30
2007-05-10
2007-05-04
2007-04-30
2007-04-17
文章分類
全部 (42)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
叉燒
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 42
留言總數: 15
今日人氣: 0
累積人氣: 1458
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 4 日  星期四   晴天


............. 分類: 未分類

冇野攪><'........一返到屋企..就玩sms...玩左成個鍾後好眼訓=_=.............



2006 年 12 月 28 日  星期四   晴天


嗯嗯!! 分類: 未分類

我返來了!!!!!!!!今日成個L咁唉~~所影來做頭像~~



2006 年 10 月 27 日  星期五   晴天


2006-10-27 分類: 未分類

今日返完學...放學約左班fd去同我補祝生日...我地未約齊d人前....我同幾個fd去生又一城....諗住買袋點知

睇唔岩...之後佢地又提議去mk....去朗豪坊行....行左一陣@@我睇中左一件長就恤3....勁撚貴..但係係我like果隻..咁我就收佢皮喇

之後行行下個fd 串我..話我一定唔會買levi新出果條501...之後我緊係唔會衰比佢睇喇....我試完後就買左

....之後又比我串到冇野講...哈哈.........買完後我地去食正野....超好食d野..

就係呢晚我就破產喇~..~洗左幾多$$我都唔想提喇...但係我就勁拉開心喇~



2006 年 10 月 24 日  星期二   晴天


2006-10-24 分類: 未分類

今日係粉腸偉生日...有春袋.係咁收數幫佢買蛋糕.....lunch幫佢慶祝......今日玩得唔夠激><" 冇得擲蛋糕..可惜可惜....

到左放學...元記call我去食buffet....係喇我有小小介紹~元記係屬於美心集團既....我返完屋企換3....之後去左

mk創世紀之城<=唔知岩唔岩個名)既美心皇宮食buffet.....成個酒樓都係美心員工@@"...經經理口中得知

原來係星期一至星期四呢四日入面係完成唔做生意...特登比美心員工食buffet..係免費任食果隻~真係勁多野食

d野食又好好味~..~仲諗住樣樣都食下...點知..最衰個肚唔爭氣..食得果十幾樣野就飽><"....試唔晒咁多好野..

可惜可惜..............以下係偉哥既生日照~~~偉哥生日快樂!

 



2006 年 10 月 23 日  星期一   晴天


2006-10-23 驚訝 分類: 未分類

今日都冇野好講.....我奉獻一句金句:我地對物質既需求太多喇....但我只需<<多得來唔好太少,少得來唔好

太多,多得來又唔好太多,少得來又唔好太少>>姐係多多少少我都殺   仲之夠我用得喇~..~

覺得我呢句金句very good既話請回覆我喇~~今日冇咩特別野發生..