小息..婉文同我講左d野..關於希..梓欣的..我係到諗..點解我要理佢2個..關我咩事..佢2個..小學開始..已經有唔小人幫過佢地..
到呢家..仲係咁..我都無計..不過..今次特別小小..係希問題.."從來..出現問題個個都係梓欣..欣..呢家..講咩都無用..去到呢個地步..邊
個錯呢..?算吧..唔想再諗你2個..呢排..咩都唔想諗..唔想思考..唔關我事..唔想諗..關我事個d..我都唔想再去煩.."
放學..留堂..之後..打波..去左踩場..踩左2個..d女仔..好似唔係好倨..個嘉希..叫左曹婉文落黎..好驚- -"..好比迫咁..要比波佢..
無所謂ge.."走人塔車..羅太話小人得仔..唔開車..就比左錢我..叫我塔謝生車..上到車..d人..好似好o咀..係咁問我點我會上呢架車..
喔..坐左係婉文前面..佢dfd子..就係咁整我..個麥同學..仲要淫叫..頂佢唔順..女仔都咁..無奈.."栗米按摩..唔錯唔錯..
硬係覺得..肥威把聲..真係怪怪地..點講好呢..講野係超慢..個音好長..哈..咁得意..真係好想問下佢..你係咪特登..-V-"..
佢d動作又係超搞笑..配合埋個樣..哈..笑死.."
希比賽..同婉一齊行過去..竟然同佢傾計..係就係成熟左..不過..仲係好細路女..ka.."
希..你今次廢左..你咁樣..點打冠軍..?每次見你打比賽..我都好想入去..打埋一份..可惜..有人會介意我廢..哈..
幾時..我地先可以再1次..4個一齊打波..?好想4打4.."籃球..好似..我捉唔住.."
灰..點解會咁灰..我到底想點..我要點做..先岩..我要點先可以唔再有呢個諗法..?我等咩姐..真係係到等死..點解無人..
人呢..死人呢..點解無..唉..要點..有無人真係可以話我知..我係個咩人..我要做個咩人..我想點.."
|