adopt your own virtual pet!
                                           
 

 

ts01800919
暱稱: 〝▃豬兜兜﹍||+
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
看`
北京"
很久很久"
飛天雄..跑雄.."
文章分類
全部 (151)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
*,,!●楚欣`×糖!]°
||[[*旻SkY◆!"+
》﹏TsZ欣 +..!!]]*
》﹏hey希 +..!!]]...
▲`\,,*小 雯 =] !!
婉*]]
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 151
留言總數: 135
今日人氣: 26
累積人氣: 5115
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
          
2007 年 3 月 16 日  星期五   晴天


很嘈

  今日返到學校..期待e久的家政堂..整啫哩..我想學煮野食..我想人食到我整d野食..我想好似狼你咁有用..咩都識..我同你..

都係想人地開心姐..就咁簡單..可..?12點塔10..放食飯..我整左一盒滿滿的..失敗..個面好多泡..手痛..打唔到啫哩粉..可能係呢個問

題吧..失敗..不過我食落去..無咩野..味道..唔知點講..味覺白癡的我..哈.."估都估唔到..會有咁多人..走埋黎..食我d啫哩..我正係食左

陣..比d女食..珊姐大讚好食..食完仲想食wo..有d人..走埋黎試下味姐..男仔反e小d走埋黎食..可能佢地自己都有吧.."

科學前半堂..上禮堂睇話劇..本校的..本來我都有份..之不過我退出了..全校得2班可以睇..又會咁岩..抽中我地..全禮堂得2班..黑..

靜..一粒聲音也沒有..真好..我喜歡這環境.."睇完之後..一出禮堂..都係無人講野..無聲..不過..我點都係覺得..好嘈..好煩..嘈左好多..

好唔開心..點解要咁嘈..自然聲都咁..煩..無野好講.."對..我無講過..我..仲會受環境影響心情.."

  放學了..留堂..係樓上個班房..正係坐左20分鍾..咩都無做過..走得..咁都叫留堂..無奈..無野做..返到1c班..見到好多人..

大部都係1a班..所謂精英班..婉文..仲有佢d fd..都係到..婉文佢竟然默書唔合格..要補默..我唔係好相信..見佢有朋友係到..又要補

默..佢都無點理我..我都唔煩佢..自己訓係張梳化到..無無聊聊..要等到5點..訓唔著..走黎走去..婉文個fd..粟米..見到我盒啫哩..

佢又想食..d女仔真係餵食..落去幫佢lo囉匙..囉左幾隻..見佢仲有2個fd係到..都知道係女仔都餵食..唔食會死..就幫佢地囉埋..

食之前..粟米問..好唔好食ga..我都唔知點答..見佢食左啖..個頭向下垂..樣子好像十分痛苦..我都無眼睇..訓返係到..扮訓..

仲諗住佢地會即比返我..因為咁難食..點知..佢地好似食左好多..可能我有病.."

  過左陣..見粟米妹妹個樣又開始好似食錯野咁..但係佢係對住本英書.."我訓係到..佢叫我過去..我都知唔會有d咩好野發生..

過到去..竟然問我英文點讀..上次仲串我廢.."見到個一頁..我今日岩岩教完..我就讀返比佢聽..諗諗下..都唔知點解仲有心機上堂..仲

記得d野..佩服自己..之後佢繼續問..我繼續答..問問下..佢走開左.."我企起身..同自己講..比我本書你咪得..有哂拼音..煩..

之後佩雯話..好哇..囉黎..估唔到個劉佩雯同我講野.."同佢唔熟..只係見過..知道佢係乜水..對個佩雯呢2隻字特別敏感.."

慢慢之後..個阮敏兒都竟然同我講野.."奇怪..我無lala做咩教人英文..我係咪傻左..可能真係得閒無野做..比面婉文喳-0-"..

婉..咁叫a班..?shit..a班d男仔人品格..連我地班都不如.."

  5點幾了..上到校車..見到偉哥..同埋豆丁..佢地搶住黎食啫哩..有無可能..2隻狗..差d食哂..我仲要留比我老豆.."

麥國源..我對你有點改觀..不過..我都係僧你..唔好e為..留小小野食比你..就好似對你好好咁..做人現實d好..我話哂..都係孝順.."

  知嗎..其實有時有d野..你係樂觀唔到..真係唔可以..我做唔到..我唔會用辛苦黎形容自己..我更唔會話自己可憐..慘..

如果一個人真係可憐,,真係慘..個個人..係唔會知..但我知..我唔慘..我唔可憐..我唔想話比人知我有幾慘..我正係要話比人知我有幾幸

福..我要話比人知..我識到你..我係幾咁幸福..快樂..並唔係要結果..因為結果我一早知道..會係咁..一d都唔慘..只係開心..

我終於終於諗通一樣野..我諗通左點解我做人會咁失敗..失敗個個唔係我..我之係失去左一d野..一d對人黎講..每個人都應該有..

e我..感覺唔到..之係一樣好簡單..真係好簡單既野..完全唔係我問題..呢個唔係借口..係事實..我唔想講出黎..我無左d咩..

我由細到大..無左d咩..我要改變..就唔可以講..呢個都係過程.."我只可以講..我最辛苦..係夜晚一個人係牀到喊.."

刊登時間︰2007-03-17 12:40 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]