方力申d歌聽聽下..又真係幾好聽-0-"..唉.."
日子一日一日咁過..咁..係咪一日比一日淡..比人出賣慣的我..真係對人生一日比一日淡..細到大陪住我..係音樂-3-"..
別人..見到我做人做到咁既樣..都唔順眼..咁又可以點-3-"..
我做人做到咁..都係因為呢個家..呢個家庭..令我失去好多野..有幾多..?講唔到的..思考下吧- -"..估中有獎..
我有咩優點..好似無乜..有咩缺點..唔想數..數唔哂..唔知心軟係咪優點..不過對我黎講..我諗係缺點..-0-"..
電影..d人咪話..對別人仁慈..就係對自己殘忍..!!\_/"..哇..講得有道理..佩服..
我夢想生活..係同一班fd..一d真心朋友..一齊住..有一間屋..日日都開開心心..可能..咁就夠..唔洗要有女朋友吧..開開心心..
可以活到30歲足夠-3-"..20歲都夠..要咁多做咩-3-"..要咁長命做乜鬼野..
寬亮..你2條死傻仔.."起馬80歲都未死得..有病的我遲早瓜柴-3-"..唔知死左會係點..會去邊-3-"..如果可以..我一定會返黎..
搵你2個尋仇- -"..哇卡卡.."係我在生之前..對我好d..多d請我飲茶-0-"..知無..ka.."
|