| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 14 日 星期三  |
| 白色情人節 |
今天班際籃球..輸得可憐..和我的朋友比賽..球場上..好像只有我和他2人..其他所有都是廢物..令人看不起..
這場比賽..太多觀眾..太大壓力了..什麼技術..都消失似的..比賽後..他主動走來..握手..真的..握手的..只有我和他..他好像有點害怕我
生氣..呵..太不了解我了..
白色情人節..是回禮的日子吧..比賽在白色同一天..巧合..雙重失敗..可笑..還是有一個人陪著我..陪了我整天呢..就是..婉文..
婉文的小熊維尼..一個細小的公仔..和小熊維尼做了好朋友..中文堂..寫了一封信..放學時..才交給他..這封信..只是無無聊聊寫寫罷
了..沒有什麼原因.."放學補課..英文..做work做錯要留堂..o咀..第一日上佢堂..第1次比佢教..就鬧我2次..有小小衝動..想飛支筆埋
去..打wo金佢.."真係想警告大家..呢段日子..我咩都做得出..我知道我變左..因為你..我變得反叛..同時因為你我都知道我係幾咁..
脆弱..之前..我點都諗唔到..今日竟然我係自己一個過..
|
| 刊登時間︰2007-03-14 10:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 151 | »
|