其實..我係個咩人呢..唔係好清楚..所以有d人話明白我..清楚我..理解我心情..我覺得..d人都癡..你地話明白我..咁你地話..
我係個咩人.."
王世雄..見你今日..好開心呢..見到嗎..你又教左一班學生出黎..開心呢..?見你想喊wo..哈..咁多人..為你唱歌..比係我..一早喊哂
口..ka..咁都忍到..佩服佩服.."同時..我覺得..你好傻..你太愛你d學生..最重要..你係每一個都愛..你呢種愛..小見..好老師..無幾多
個..仲要係咁肥..咁高..xdddd.."
咳咳咳..都唔知係咪真係個隻豬喂婷..9到我咁..不過又無咩可能- -"..都係陳龍軍條木咀..同佢接觸太多..ha-V-"..
天日..希比賽..+油..你未輸過..如果我可以落場..同你一齊..再打返次真真正正比賽..我諗..我會打返籃球..無玩籃球..唔知幾耐..
好似放棄左咁..多野煩嗎..?唔知..唔知我呢家算唔算煩呢.."話我知..我想知..
雞泡雞泡..好唔明..點解你會覺得..我信你..好出奇..?你估唔到..?我唔明-3-"..我都係一個好人呢..ka..唔好再咁傻..人地比你..
就要..煙呢d野..唔玩得@@"..係學校..可大可小呢.."
的的..的的..我好似一直都無話唔信你..你擔心咩野呢- -"..再講..我唔信你又點..@@"..好似無咩影響吧..你2個傻妹- -"..
下次呢..有咩就直接同我講..唔好再寫信.."係我同婉先會寫信咁傻.."哈哈.."
記住labo..唔好食煙-0-"..
你地呢單野..9到我都有小小想食返煙..同埋..再踩入黑社會地步-V-"..我入..軍都會入@@"..到時..就正..
唔好學我-3-"..同軍..
|