踩單車+父親節 ---他和她的事                                                   2010 年 6 月 24 日  星期四   晴天
 
 

近來好少打日記,因為世界盃,有時會去睇波啦,

尤其去睇英格蘭,雖然佢地打得差,

不過情意結嘛!

 

上上個星期去左沙田踩單車

我已經差唔多忘記自己幾耐無做過帶氧運動,

雖然累d,但好似好健康咁。

踩踩下仲入左小白鷺食野,無我原來覺得咁靚,所以某d念頭打消了。

 

父親節就同爸爸同埋朱先生爸爸分別食左飯,

同爸爸食泰菜,

發現果度既蛋包飯係一級好味!

下次一定一定要再食過呀!!

然後同uncle同埋antie親戚們食buffet,

係就係少野食d,

不過,哈哈........都要去呀,孝心呀嘛!

  



發表時間:2010-06-24 09:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


twinkie
暱稱: 芊萁
性別: 女
國家: 香港
文章分類
全部 (284)
上班囉 (6)
世界那樣大 (9)
他和她的事 (33)
我手寫我心 (49)
我與女兒的事 (1)
要想一想 (25)
茶餘飯後大小事 (75)
陪著我走 (18)
(1)
未分類 (67)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
第一個母親節
我的新生活
兩年之癢
你好,很久不見
愛是不懷疑
訪客留言
最近三個月尚無任何留言