我的新眼鏡 ---茶餘飯後大小事                                                   2010 年 4 月 18 日  星期日   晴天
 
 

換了新眼鏡,因為有時戴con實在太累,

有時甚至令到對眼紅紅的,一d都唔舒服。

但因為之前既眼鏡又老土又爛了,

大家都知道啦,我臉型又唔太適合戴眼鏡,

於是搵左一日,終於搵到呢個 :

應該不太差吧﹖

 

原來近三個星期六我都在打牌,好爛賭,哈哈。

可是尋日很慘,牌品差

說笑而已,其實我覺得大家開不開心最緊要。

呀杉車入面有隻好可愛既小獅子看車,

不過看起來小獅子不太喜歡這份工作,大家睇睇佢個樣,哈哈

而且呀,我地回程差點開不到車呢。

前兩天去了吃這個,是旺角的甜品店,

叫甜品革命,味道不太甜,款式也很新,不錯呀^^

  



發表時間:2010-04-19 12:08 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


twinkie
暱稱: 芊萁
性別: 女
國家: 香港
文章分類
全部 (284)
上班囉 (6)
世界那樣大 (9)
他和她的事 (33)
我手寫我心 (49)
我與女兒的事 (1)
要想一想 (25)
茶餘飯後大小事 (75)
陪著我走 (18)
(1)
未分類 (67)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
第一個母親節
我的新生活
兩年之癢
你好,很久不見
愛是不懷疑
訪客留言
最近三個月尚無任何留言