|
我的新眼鏡 ---茶餘飯後大小事 2010 年 4 月 18 日 星期日 
換了新眼鏡,因為有時戴con實在太累,
有時甚至令到對眼紅紅的,一d都唔舒服。
但因為之前既眼鏡又老土又爛了,
大家都知道啦,我臉型又唔太適合戴眼鏡,
於是搵左一日,終於搵到呢個 :

應該不太差吧﹖
原來近三個星期六我都在打牌,好爛賭,哈哈。
可是尋日很慘,牌品差
說笑而已,其實我覺得大家開不開心最緊要。
呀杉車入面有隻好可愛既小獅子看車,

不過看起來小獅子不太喜歡這份工作,大家睇睇佢個樣,哈哈
而且呀,我地回程差點開不到車呢。
前兩天去了吃這個,是旺角的甜品店,
叫甜品革命,味道不太甜,款式也很新,不錯呀^^
|
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 284 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|