bibi﹏.....你永遠都是我的||*'''/

 =] 最愛你尼"

天不怕,,地不怕,,只怕你離開我**=\]

         

 

 

                                                    
vanessa520
暱稱: 牙歡﹏*
性別: 女
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
MISS YOU
希望你以後開心"
好耐冇打日記仔la"
好累既一日呀!
火都黎埋囉!!!!!!!!!
文章分類
全部 (103)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
我既留言板板唷]]>...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 103
留言總數: 69
今日人氣: 0
累積人氣: 9985
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 23 日  星期日   晴天


好開心喔// 分類: 未分類

今日好開心牙,,因為老公黎左我屋企牙**朝早懶得制,,so冇去到教堂!呵*xd

之後就同老公傾左陣,,,到左2:15...我就出左去學琴喇! ^^"

之後老公就係琴行門口等我,,,跟住我地就返返去油塘上左去牙蕭屋企比返d3佢=]

之後就同老公上左黎我屋企度玩電腦同埋睇碟-0-" 之後食晚飯個陣仲一齊洗碗tim-v-"好開心牙,,

我地一邊洗一邊玩,,之後老公仲整到d泡泡落我塊面度tim..kaka,,^^"

then我地就去左商場行左陣..仲buy左好多野食牙''so sweet牙,,

之後又返返屋企,,坐左一陣又落左去公園度傾計///傾左好多好多野牙,,喵'''

^^"今日有老公陪我一齊過,,,好開心喔**>3<"

我愛你一生一世牙,,老公,, miss you&love you forever~ 啜~卜*

2006 年 7 月 22 日  星期六   晴天


難以置信牙!?!"" 驚訝 分類: 未分類

今朝10點幾就去左老公豬屋企度玩,,好開心牙,之後2點幾就同antie,,uncle一齊去飲茶茶///

之後又睇下電視,,玩下咁,,仲係老公屋企食飲埋晚飯tim**,, 勁happy牙,,

之後到我走喇++老公就送返我返黎啦''係個陣時,,老公好好好好認真咁同我講.........

佢以後都唔會再玩舞獅嫁喇!  我聽完之後,,第一個反應就係:下?你講真嫁??-0-"

我係咪發緊夢牙??=9=" 我老公會唔玩舞獅?真係唔信牙''我仲係地鐵度問老公我係咪發緊夢牙....

之後我問返老公,,你捨得嫁啦??老公話諗通曬喇,,話舞獅無理由舞成世嫁?

同埋舞獅係一件比人應為無出色既事,,老公識得諗喇,,真係好開心呢..

但唔知點解我反而覺得好可惜,,,可能係因為老公玩舞獅都玩左8年啦,,,

8年?!?!? 8年真係一個唔短既時間囉!問返老公會唔會覺得可惜,,佢反而話無??

老公真係好認真咁答我**我就梗係信我老公啦,,,^^""

但點都好啦,,,最緊要係老公自己點諗,,老公真係好識諗,,我都覺得好開心牙,,-3-"

點都好,,,只要係老公覺得岩既,,我都會永遠支持你嫁,,

p.s我真係覺得舞獅係一件幾危險既事,,,因為個d椿牙ma,,,好高牙!!

老公既選擇永遠係我心目中都會係岩既>>^^"" 我永遠支持你牙!老公///

愛爆老公一生一世牙!!啜~卜""

2006 年 7 月 21 日  星期五   晴天


車牙車,,,你幾時先黎嫁?我等左你好耐喇! 分類: 未分類

嘩!!今日又要返學牙,,,個d咩鬼普通話班牙=]放3:00'''之後即刻過去車站等車返屋企,,

我3:05過到去車站等車,,,等到3:25先有車 -v-" 唉,,個個車站好曬又熱]]連個妝都溶埋=.="

今朝起左身之後打比老公..點知老公個電話唔記得交電話費,,so打極都打唔通-0-"

之後老公起左身之後就用uncle部手機打比我喇,,,傾左一陣就收左線啦'''

好掛住''五''女俠,,,唔知我地5個幾時先可以見返大家呢??

好野,,,聽日可以見到老公喇!好開心牙,,快d到聽日啦,,,呵x2

miss you & love you forever!

2006 年 7 月 20 日  星期四   晴天


熱...熱...熱...>< 分類: 未分類

今日仲熱過琴日嘩,, -v-" 唔制喔**本來可以游水水嫁'''唉,,,因為細妹出水痘,,so我應誠左媽咪係屋企睇住佢,,

今日既天氣真係sunny喇!老公又去左游水水牙!佢就好啦'''

係屋企,,同家姐,,哥哥,,eric哥哥一齊打左陣麻將=] 我輸左$4>>kaka~算小嫁喇!

今日朝早起左身,,因為唔想係屋企食野既原因,,,so同媽咪一齊落街食野 -3-"

返到屋企,,,仲老公傾左陣電話!!!開心死我喇!-v-" 勁happy唷,, 都係因為好耐冇同老公傾電話既原因'...

今日過得好悶牙,,我真係唔想日日都係咁過牙,嗚哇!牙蕭仲電左個頭,﹏真係好想睇下=,=呵"

愛爆老公一生一世牙,,啜~卜"

2006 年 7 月 19 日  星期三   晴天


熱死囉=] 分類: 未分類

喵,,,今日好熱牙!聽日我要去游水牙=]  呵*我今日又儲左好多$$$$$喇! 距離又近左一大x啦'''

為左你,,,,never mind la ^^"  今日係地鐵站見到盛sir牙,,傾左一陣就返左屋企!

仲係地鐵站入面見到個岩岩出世冇幾耐既bb >>係仔黎嫁,,好得意牙,,

應該係岩岩出醫冇幾耐=] 得個個bb既媽咪,,><" q到死,,希望個個bb會健健康康咁成長牙!

十月懷胎真係好辛苦嫁(當然我未試過啦,,,哈哈) 因為牙媽成日都係咁講!

***今日好鬼大頭蝦牙我,,,我今日遲5mins出門口,,之後拿拿林衝出門口.....落到樓下....先知道自己唔記得攞袋囉*xd

自己都忍唔住笑自己牙,,,,今日自己返學牙'''悶死~ 仲識左幾個新朋友仔tim.....都幾好玩嫁!

不過,,我係唔會唔記得我小學d fd既,,,一定唔會唔記得! ^^" 今日老公去左游水喔**一定會好開心嫁啦...

仲好希望老公可以快d同uncle好返,,,唔好再鬧交喇!

好掛住老公牙,,!!!