| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2006 年 7 月 23 日 星期日  |
| 好開心喔// |
分類: 未分類 |
今日好開心牙,,因為老公黎左我屋企牙**朝早懶得制,,so冇去到教堂!呵*xd
之後就同老公傾左陣,,,到左2:15...我就出左去學琴喇! ^^"
之後老公就係琴行門口等我,,,跟住我地就返返去油塘上左去牙蕭屋企比返d3佢=]
之後就同老公上左黎我屋企度玩電腦同埋睇碟-0-" 之後食晚飯個陣仲一齊洗碗tim-v-"好開心牙,,
我地一邊洗一邊玩,,之後老公仲整到d泡泡落我塊面度tim..kaka,,^^"
then我地就去左商場行左陣..仲buy左好多野食牙''so sweet牙,,
之後又返返屋企,,坐左一陣又落左去公園度傾計///傾左好多好多野牙,,喵'''
^^"今日有老公陪我一齊過,,,好開心喔**>3<"
我愛你一生一世牙,,老公,, miss you&love you forever~ 啜~卜*
|
2006 年 7 月 22 日 星期六  |
難以置信牙!?!""  |
分類: 未分類 |
今朝10點幾就去左老公豬屋企度玩,,好開心牙,之後2點幾就同antie,,uncle一齊去飲茶茶///
之後又睇下電視,,玩下咁,,仲係老公屋企食飲埋晚飯tim**,, 勁happy牙,,
之後到我走喇++老公就送返我返黎啦''係個陣時,,老公好好好好認真咁同我講.........
佢以後都唔會再玩舞獅嫁喇! 我聽完之後,,第一個反應就係:下?你講真嫁??-0-"
我係咪發緊夢牙??=9=" 我老公會唔玩舞獅?真係唔信牙''我仲係地鐵度問老公我係咪發緊夢牙....
之後我問返老公,,你捨得嫁啦??老公話諗通曬喇,,話舞獅無理由舞成世嫁?
同埋舞獅係一件比人應為無出色既事,,老公識得諗喇,,真係好開心呢..
但唔知點解我反而覺得好可惜,,,可能係因為老公玩舞獅都玩左8年啦,,,
8年?!?!? 8年真係一個唔短既時間囉!問返老公會唔會覺得可惜,,佢反而話無??
老公真係好認真咁答我**我就梗係信我老公啦,,,^^""
但點都好啦,,,最緊要係老公自己點諗,,老公真係好識諗,,我都覺得好開心牙,,-3-"
點都好,,,只要係老公覺得岩既,,我都會永遠支持你嫁,,
p.s我真係覺得舞獅係一件幾危險既事,,,因為個d椿牙ma,,,好高牙!!
老公既選擇永遠係我心目中都會係岩既>>^^"" 我永遠支持你牙!老公///
愛爆老公一生一世牙!!啜~卜"" |
2006 年 7 月 21 日 星期五  |
| 車牙車,,,你幾時先黎嫁?我等左你好耐喇! |
分類: 未分類 |
嘩!!今日又要返學牙,,,個d咩鬼普通話班牙=]放3:00'''之後即刻過去車站等車返屋企,,
我3:05過到去車站等車,,,等到3:25先有車 -v-" 唉,,個個車站好曬又熱]]連個妝都溶埋=.="
今朝起左身之後打比老公..點知老公個電話唔記得交電話費,,so打極都打唔通-0-"
之後老公起左身之後就用uncle部手機打比我喇,,,傾左一陣就收左線啦'''
好掛住''五''女俠,,,唔知我地5個幾時先可以見返大家呢??
好野,,,聽日可以見到老公喇!好開心牙,,快d到聽日啦,,,呵x2
miss you & love you forever! |
2006 年 7 月 20 日 星期四  |
| 熱...熱...熱...>< |
分類: 未分類 |
今日仲熱過琴日嘩,, -v-" 唔制喔**本來可以游水水嫁'''唉,,,因為細妹出水痘,,so我應誠左媽咪係屋企睇住佢,,
今日既天氣真係sunny喇!老公又去左游水水牙!佢就好啦'''
係屋企,,同家姐,,哥哥,,eric哥哥一齊打左陣麻將=] 我輸左$4>>kaka~算小嫁喇!
今日朝早起左身,,因為唔想係屋企食野既原因,,,so同媽咪一齊落街食野 -3-"
返到屋企,,,仲老公傾左陣電話!!!開心死我喇!-v-" 勁happy唷,, 都係因為好耐冇同老公傾電話既原因'...
今日過得好悶牙,,我真係唔想日日都係咁過牙,嗚哇!牙蕭仲電左個頭,﹏真係好想睇下=,=呵"
愛爆老公一生一世牙,,啜~卜" |
2006 年 7 月 19 日 星期三  |
| 熱死囉=] |
分類: 未分類 |
喵,,,今日好熱牙!聽日我要去游水牙=] 呵*我今日又儲左好多$$$$$喇! 距離又近左一大x啦'''
為左你,,,,never mind la ^^" 今日係地鐵站見到盛sir牙,,傾左一陣就返左屋企!
仲係地鐵站入面見到個岩岩出世冇幾耐既bb >>係仔黎嫁,,好得意牙,,
應該係岩岩出醫冇幾耐=] 得個個bb既媽咪,,><" q到死,,希望個個bb會健健康康咁成長牙!
十月懷胎真係好辛苦嫁(當然我未試過啦,,,哈哈) 因為牙媽成日都係咁講!
***今日好鬼大頭蝦牙我,,,我今日遲5mins出門口,,之後拿拿林衝出門口.....落到樓下....先知道自己唔記得攞袋囉*xd
自己都忍唔住笑自己牙,,,,今日自己返學牙'''悶死~ 仲識左幾個新朋友仔tim.....都幾好玩嫁!
不過,,我係唔會唔記得我小學d fd既,,,一定唔會唔記得! ^^" 今日老公去左游水喔**一定會好開心嫁啦...
仲好希望老公可以快d同uncle好返,,,唔好再鬧交喇!
好掛住老公牙,,!!! |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 21 | »
|