嘩!!我好耐都冇上黎打日記喇!!都係因為我部電腦比牙哥加咗密碼~之前個一個密碼我知道咗~牙哥又改咗第二個!車!!駛唔駛咁對我wo~驚死我會日日開電腦玩咁]]]好無奈囉!! 今日本來要返學嫁!哈~點知又好似上個星期五咁~紅雨~kaka~ 之後我又sd sms比老公豬~問佢走唔走得人?點知佢已經call咗佢牙ba~去學校接佢走~ 老公豬返到屋企之後就同我傾電話~傾咗好耐好耐///真係好耐都試過同老公豬傾咁耐喇!!^^ 妖~聽日又要返早學~之後又要返黎補習~ 好想見到老公豬牙!!岩岩牙媽返黎~話佢去咗搵ring姐姐~ 之後ring姐姐話打咗電話比老公豬既牙ba牙ma~不過係佢牙ba唔得閒~so要再約過時間~ 唉~我好想快d決解呢件事~ 不過老公豬既牙ba唔得閒都冇計~唯有約過喇~ 快d解決呢件事~咁對老公豬同我都會好d~ 唔駛咁煩!! 煩就係有小小~不過為咗我同老公豬~都要忍嫁~!到咗十六歲就咩都唔駛煩! 我愛老公豬一生一世牙!!>3<"
|