呢幾日返學都係得個''訓...z....z....z.....好眼訓牙!!上咩堂都係咁悶!!boring**
呢幾晚應誠咗老公豬要早d訓,,晚晚11點前就訓咗~我係咪好聽話呢?老公.,..xdd ^^ 日日返學都係咁!!快d畢業喇!!不過升到中學都係慘**日日要咁早起身!!真係早死早著\\上次我睇咗本雜誌\\見到對鞋好靚++不過]]]我太多鞋喇!!老公豬唔比我buy**算啦~都係著曬我d鞋鞋先再buy啦~.......一陣返學,,,一定一定要飲咗咖啡先返...如果唔係,..,,後果自負~kaka~(p.s 我n年冇見老公豬喇!!掛住佢掛到死左;;死咗去大西洋牙!!)哈=__=||

|