琴日痴咗線牙**我同wingwing同埋牙蕭去咗反牙!!之後又開始咗我同wingwing既介手行動喇!!wakaka!有小小痛嫁!!`不過唔開心~係咁嫁喇!!為咗牙朗......never mind la~ 我覺得牙蕭應該同佢講牙,,,係真嫁!!不過點都好喇~我都會同wingwing支持你呢個傻婆既**哈哈~***約咗星期日同佢地講返清楚件事!(佢地,,姐係牙ma同林生)唉,,,,唔知點解好驚~不過如果講清楚**對大家都好既,,,~嘩!!幾日冇見老公豬喇!!好掛住你牙!!今日係同老公豬第13日喇 **愛死你喇!!無論咩事!!我都係你身邊支持你嫁!啜~卜*