我都係第一次一日打4次日記**可能太多野都要記低喇......**好驚一到咗夜晚會唔記得曬,,,so分開打!!6點幾個陣,,冇啦啦發燒]]e家都發緊~個頭有小小痛,,,不過都冇咩野既!!牙媽要我食藥,,,大家都知我最唔鐘意食藥嫁啦~so我最後都係冇食到~今日先知道,,,,我d fd係咁關心我嫁!!佢地個個都叫我食藥,,,又叫我休息,,,^^ 好多謝你地牙!!不過,,我真係唔想訓]]我想等到老公豬打電話比我先,,~ ^3^ fanny係咁叫我休息,,又叫我食藥,,,真係好似我第三個牙媽唷]]連朗仔都叫我休息下...肥婆又叫我小心身體]]總之,,係唔夠30分鐘之內**有成20個fd叫我小心身體'''多謝你地so much ar~^^
''大家放心喇,,我冇咩事嫁!!好快就會好返~ keke~ 好想老公豬打電話比我牙!!等待電話中,,,,,, |