bibi﹏.....你永遠都是我的||*'''/
=] 最愛你尼"
天不怕,,地不怕,,只怕你離開我**=\]
今日得一個字黎形容,,,就係''悶''~唔係悶~係好悶好悶! kaka~不過]]見到老公就唔悶喇! hehe~ 落堂喇!係咁~bye bye! 我愛老公一生一世..>3<"
今日8點幾起咗身]] 起身之後就打比老公\\之後佢叫我放咗學打比佢~跟住就收咗線喇!
收咗線之後又訓返~訓到9點幾就打比老母~傾咗一陣~就去沖涼~因為琴晚掛住同老公傾電話~傾到涼都唔記得沖!
哈~沖完涼就開電腦玩~發現哥哥唔記得咗改password///呵呵! 勁開心囉!
一陣又要返學~灰曬!!我返學唔可以再訓覺覺豬嫁啦*因為應誠咗老公'''hehe~ 唔知幾時先可以見到老公呢?
好掛住老公牙!!好想快d見到老公牙! love you forever!>3<" 以後都錫曬老公!
媽的,,,點解今日成日都係咁嫁??
今朝8點幾起身打比老公....點知佢都唔起身!之後就收咗線]] 訓返@@訓到9點幾就起身沖涼\\開電腦玩*
玩咗一陣同牙ma牙ba同牙嘉落街食野!食完就返屋企,,,,之後就同林韻嘉搶住玩電腦!!
到咗2:00....就死咗去藍田學琴....學完就行咗一陣~buy咗隻耳環比老公~都幾型嫁'''kaka*
返到屋企]]就同老公豬傾咗陣電話~個頭好痛牙!!不過~有老公豬錫返......哈哈~
唔鬼打喇!!係咁先~bye
今日又痾又嘔~搞到心情都唔係幾好~但我冇發到脾氣ar! 我應誠過老公牙ma]]哈! 好想喊!! 但又唔知做咩想喊!! 仲好驚tim~驚d咩~驚老公豬唔理我. . . . .憎我. . . . .放棄我!~真係好驚好驚呀!! 嗚
今日有開心 \\\都有唔開心 開心既 咪就係今日係課室度同成班人係度玩~ 因為李sir唔係度~而施sir睇堂!! 哈哈~我同牙媽]]牙彤]]michael 4個人係度傳x仔~ 之後牙彤就嬲咗朗仔~ 之後朗仔就氹返牙彤. . . . . . 跟住就. . . . 哈哈!! 差唔多到小息個陣!! 死肥聰冇lala係度話我~激到我死死下!! 之後就係咁同牙媽牙彤打鬼佢!打到佢件3都甩埋!!kaka~ 笑死我~ 小完息之後' ' ' 上禮堂聽' ' 青少年係青春期既心理' ' 哈哈!! 男仔同女仔都要分開黎坐!!之後又叫我地d女仔諗下男仔平時會有咩唔方便之類個d~ 又叫男仔諗下我地女仔又會有咩唔方便!! 仲有做男仔同女仔有咩好處!! 之後多姐姐叫死姣雞答!!佢諗唔到~咁我咪同牙媽牙彤幫佢諗!! (諗咗好多變態野. . . wakaka~ 之後全場都比我地3個玩到笑爆肚) 總之係好開心喇!!
不過唔開心既係. . . . . 老公豬嬲咗我牙!! 因為我應誠咗老公豬10:45就要訓覺~但我琴晚11點幾仲玩電腦!! sorry ar, 老公~因為我琴日訓唔著]]so先會咁夜都唔訓!! 我以後都唔會咁嫁啦!! >.< 唔好嬲我喇~ok ?? 我由今日開始!! 我晚晚10:35就會訓嫁啦!! 只要你唔嬲我~我一定會應誠你!! i love you forever!! >3<" you are you everything ar!!