| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 18 日 星期日  |
| 聽日去camp喇!!呵~ |
分類: 未分類 |
今日8點45熱到醒咗!! 之後就訓唔著啦\\ 跟住就起身
起身之後就開電腦反,,,成屋企個個都未起身,,無人整野比我食牙,,好肚餓呢*[[
跟住就打比老公豬,,同佢傾咗一陣佢就出咗去食野! 我就係屋企練琴,,,練咗45分鐘就無練到!
練完之後就''汁''野,,,汁到成間屋都好整齊牙,,呵!老公都讚我牙,,kaka
聽日去camp喇!唔知林師奶會唔會比返部手機我呢?希望佢會比喇! 有時真係唔知佢諗咩嫁囉!
好掛住老公豬牙,,,好想日日都可以見到佢喔,,,>3<"

|
2006 年 6 月 17 日 星期六  |
| 好對唔住牙,,,老公!>3< |
分類: 未分類 |
sorry ar,,,老公,,,我知我今日係有d野做得唔岩*]\=
我應誠你]]我以後唔會嫁啦,,,唔好嬲啦''''''我會同其他男仔保持距離,,,同佢地保持好遠好遠既距離]]
我都知你會有咩心情既,,,因為如果我係你...我都會有係呢一種既反應~
sorry牙,,,我以後真係唔會嫁啦~我知錯喇!老公~ 我愛你一生一世牙!>3< |
| 煩死!!但都唔可以發脾氣!!!! |
分類: 未分類 |
good morning*\ 好眼訓牙,,一陣又要返學]]返去補課\\
唔知點解覺得好火... 琴晚訓覺之前\\林師奶無啦啦話我牙'''
佢話:你唔好同我講你無食煙牙!! 之後我話無啦~佢就話佢d fd見到!
算囉!你想點講就點講,,,我唔會同你嘈!同你嘈只會令到老公唔鐘意/*]
之後家姐返黎**我同家姐講返呢件事,,,之後佢話:咁牙媽d fd同你有冇仇先?
家姐咁講既話~都係唔信我姐! 算'''''
就算點唔開心,,點都要忍!!同埋一定唔可以發脾氣嫁\\ 
p.s快d到16歲啦....快d快d~
仲有一件事,,,差d唔記得tim...`下個星期一至三去camp既,,
去個日既夜晚有一個活動,,係一個''花生show''黎既~到咗細小息..我就同我個組d人傾!
問佢地邊個做model~點知佢地個個都指住我叫我做! 哈哈...好無奈牙..
咁我咪做囉!總之佢地設計一件靚d既33比我就得啦!!呵! |
2006 年 6 月 16 日 星期五  |
| ''6''親隻手手.....痛痛~ |
分類: 未分類 |
嗚哇....隻手手比d熱水''6''到紅咗喔///好痛好痛!!
因為老公豬操緊野,,,我唔想打去比佢阻住佢操野,,
無人幫到我牙,,牙媽又出咗去,,牙嘉又落咗街~
''6''到好勁牙!!咁大個女,,,都係第一次咁嫁炸!=__=|| 好痛牙!! |
今日無發脾氣牙]]]呵呵~  |
分類: 未分類 |
呵呵!!今日無發脾氣牙~好開心喔!\* 都係因為應誠咗老公豬,,,,要改下d脾氣**kaka
今日放學個陣,,同牙蕭陪咗嘉嘉同細妹''喱''一陣就返屋企//以最快既腳步走返屋企~同牙蕭都累死++
返到屋企就打比老公豬,,打完比佢之後就等林韻嘉返黎食飯~ oh!牙媽今日冇煮飯~佢buy咗sushi比我地食**
食下食下細妹''喱''打比我,,,佢問我聽日駛唔駛buy個早餐拎返學校比我]]我話唔駛啦,,,我食埋早餐直接返學.....
呵~呢個牙妹真係錫我喇~家姐都錫曬你唷''' >3<
今日真係好鬼熱牙,,,食食下野都流到成身汗...跟住就幫牙媽開冷氣~好舒服牙* yeah!
今日老公又操野牙,,,希望佢小心d喇,,,>3<" 好掛住老公牙!! 
|
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 21 | »
|