bibi﹏.....你永遠都是我的||*'''/

 =] 最愛你尼"

天不怕,,地不怕,,只怕你離開我**=\]

         

 

 

                                                    
vanessa520
暱稱: 牙歡﹏*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
MISS YOU
希望你以後開心"
好耐冇打日記仔la"
好累既一日呀!
火都黎埋囉!!!!!!!!!
文章分類
全部 (103)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
我既留言板板唷]]>...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 103
留言總數: 69
今日人氣: 0
累積人氣: 9988
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 31 日  星期三   晴天


好悶既一日~ 分類: 未分類

今日都過得幾悶下]]]係屋企都係玩電腦~ 老公豬今日出咗去玩~我都想出去嫁!!不過.....牙媽唔比~激鬼死我!! 死喇~聽日返學啦~我咩功課都未做~ 個份 maths既 tsa都有6份.....!!我真係唔敢想像聽日返去比李sir產既情景牙!!  媽咪牙!!!  help me!!!!   好心d老師喇|||我地 都只係放咗一日假炸!!就比咁多功課我地做!! 想謀殺牙???我諗都係喇!! kaka~

老公豬嬲咗我牙,,,,唔好嬲牙~老公~  我真係應誠你,,,,我唔會成日都落街,,,i love you forever!!

2006 年 5 月 30 日  星期二   晴天


慘死!! 鬱悶 分類: 未分類

牙哥好黑人憎牙!! set左個新密碼~搞到我係屋企冇得玩電腦!!!我e家都係係學校玩嫁炸!!我既人生就係咁悲傷嫁~唉~不過忍埋呢3年就得嫁喇!!3年之後我就會搬出去住嫁喇]]]^^ 係屋企日日對住林師奶都係黑口黑面~好似前世同佢有仇咁~煩爆牙!!!  呢幾日返學都有講開一個話題:就係巴士牙叔~上中文堂係咁講~kaka~ 未握手就係未解決喇!!如果世界上所有既野都用握手黎解決~咁就唔駛咁煩喇!!係咪??  好掛住老公豬牙!! >3<

2006 年 5 月 28 日  星期日   晴天


好鬼多功課未做~做死人喇!!help~ 感動 分類: 未分類

help me!!!好多功課牙!!做死人喇~有個d咩鬼升中入學前學科測驗要做~成3份!!中, , , 英, , ,maths~頂!!一份好多題!!唔鬼做又比李sir鬧wo~~都係返學叫人幫我做~理得佢3721~ 岩岩學完琴冇幾耐~之後就打比老公豬..佢又去咗操野~ 跟住學琴個陣~ wing wing過咗黎琴行搵我~我學完之後同佢去咗食雪糕~跟住就返屋企喇~ 係地鐵站見到牙蕭同佢牙媽~ say 完hi就返~點知返到樓下~牙媽去咗睇手袋~(間野新開的)  d手袋好lady~  一d都唔岩我~so我係出面等佢~等咗一陣~佢出咗黎~話要上m記攞返d野!!我就返屋企先~     好憎林師奶牙!!咩都唔信我~又話我成日講大話\\\唉' '' ' ' 我講大話~都係因為你咩都唔比!!   不過~我一定唔會唔會唔會同老公豬講大話既~    雖然琴日見到老公豬~但我都好掛住佢牙!!!好想以後日日都見到佢\\\\ 如果要我短20年命先可以日日見到老公豬' '' 我都覺得係值得嫁!! >3<   i love you forever!!

2006 年 5 月 27 日  星期六   晴天


一身都輕曬喇!! 分類: 未分類

日返到學校影相~影到成12:35~我本來約咗老公豬12:20~點知到最後我都係遲到~好sor~之後我同老公豬2個人去咗藍田食野~睇生日蛋x~因為michael就黎生日~睇完之後就同老公豬2個人係藍田行返過黎油塘~係就係好累!!不過同老公豬一齊行.]]幾累都係值得~kaka~ 之後就去咗三家村等牙蕭~玩咗一陣就去食雪糕~我都係食咗小小~跟住同佢地去咗塋塋樓下玩~玩咗一陣~牙媽叫我返屋企~~我就送老公豬去搭地鐵~點知..........比李sir見到!!my god!!!跟住就發生咗一大輪野~不過]]]老公豬話咁都好既~起碼成個人都鬆曬~嗯~都係好既~  kaka!!今日老公豬仲送咗一隻介指比我!!好開心牙~  [今日仲係一個特別既日子//同老公豬一齊既第一個月]雖然發生咗好多野~但老公豬都係我身邊支持我!!永遠錫曬你牙!!>3<"    love you forever!!

巧眼訓牙!! 不安 分類: 未分類

///好鬼眼訓牙!!!今日牙蕭5:30打電話比我叫醒我\\今日要影畢業相~我唔想個樣好殘~so就叫牙蕭早d叫醒我~咁我咪可以多d時間化妝囉!!. . . . . 就畢業喇!!好鬼開心呢~kaka~~升到中學牙媽都唔理得我咁多嫁喇!!哈哈~ 唔鬼打喇!!返學牙!bye~