bibi﹏.....你永遠都是我的||*'''/
=] 最愛你尼"
天不怕,,地不怕,,只怕你離開我**=\]
朗b﹏對唔住牙,,,我都唔想嫁!!我唔知點解牙媽會睇到我同你影個張相......之後牙ba又成日煩住你!!so sorry~你會唔會好嬲我牙??又可能你會覺得我好煩!!但我都唔想嫁!!''好想死牙我!!!**sorry sorry x9999999999999999999999'''''如果你真係覺得我好煩...你可唔可以話比我知牙???因為我真係唔想冇咗你~
好掛住你牙**老公豬\\\\我真係唔想你同你牙ba鬧交嫁]]]唉~baby'''你就是我的唯一///你既每一句說話''我都記得好清楚||其他既野,,我都唔care###我只care你一個+++我可以應誠你~你唔想我做d咩..我都可以唔做,,,***如果你覺得我仲係咁,,,請你比d時間我,,,,我一定會改到〞〞總之你就係我既一切◎◎◎我愛你''朗朗豬!!┐love you forever!!!
今日你問咗我一個問題''你叫我估下我地可唔可以一世都係埋一齊!!!吾....我覺得只要大家一世都愛著對方...就一定得嫁!!!正傻豬黎既***我既答案咪同你一樣囉!!keke~^^
wakaka...今日牙媽比我出街街wo!!開心死我啦'''xdd 唔知點解今朝五點幾個陣""個肚爆痛\\\痛到想死牙=3=\\\去toilet都去咗2次\\嗚哇!!成晚冇覺好訓]]本來叫咗老公豬今日9:30叫醒我嫁~不過E家都醒咗喇!!係個肚痛到醒咗++++去toilet都去到我虛脫~.~ holly shit!!!! /////唔知點解呢排唔係肚痛就係胃痛!!!2樣痛都好辛苦@@!!幾時先會冇事牙???
HAPPY唷**牙媽buy咗部手機比我[[係janice賣廣告個隻呢..kaka~等咗咁耐,,,唉]]好掛住老公牙**
我既今日'''就係咁過喇!!日日都係咁嫁啦]]^^,做平凡人就最好啦~