琴日敏敏(曾淑敏)打比我同我傾下電話,,,,之後佢問我呢排點,,,我就話有人吹雞大我咁囉!!!點知佢既反應仲衰過我,,,xddd佢話比人蝦佢既好姊妹!!!就一定唔得~點知佢真係call佢條仔幫拖,,,(佢條仔都係個d,,,,,,)~吾,,,,我好多謝你牙~敏敏~
不過我地琴晚打去問d賤人個時~d人唔撚應wo~!!!擺到明就講大話啦!!!當我地on9嫁??琴晚返到屋企"don"低個school bag後就冇掂過個school bag啦~呵呵!!!(因為我做曬d homework囉)@@,,,,,
琴日李sir調咗牙朗坐我反面!!!我地一開始都冇咩講野!!點知到咗中文堂就係咁講野~之後就比馮主任話~=.="最衰就係牙朗!!!>3<"(講笑姐)^^
 |