`2008 - 10 - 04 *
`話時話..." 我都有近2個月時間沒打BloG了 *! 跟排也少了好多MembeR的朋友搵我 ,,
`也許 ,, 沒人想跟我這個人1齊玩吧 " 跟排我連落吧也少了 ,, 日子1天1天咁過 "
`而我 ,, 而我就1天1天咁浪費自己的時間 ,, 根本吾知自己系到做緊咩 !!?
`我要是再吾搵工 ,, 我會連最後1個的夢想都做吾到 " 我已經失去左好多的時間了 "
`講講我同ah 朗的事了 ... 好多人都覺得我好花心 *! 其他人點諗我吾理 ,,
`但系我吾希望有人系到中傷我而令ah 朗 同我散 ,, Pls "
`我對佢系100%的專1 ,, 我真的真的好想拍長拖 *!
`打住咁多先吧 ... 今日有d累 " 聽日再打 -3-"!
|