`2008 - 08 - 12*
`今日 ,, 發生左1件我好吾想發生既事 =口= "!
`部電腦竟然壞左 ,, 我牙妹都系咁問我咩事 >_< "!
`到左琴日 *! 有個高人教我點做 *! 吾該哂 xD" ... 雖然都系整吾到 *! 但系都吾該您唷 *!
`2008 - 08 - 14*
`今日就同水晶 & 朗 & 牙妹 去左 %mK% 影貼紙相 xD"
`之後就去左食 *味千拉麵* ,, 好味到 xD" =3=
` Then * ... 就諗緊去唱K / 去Cafe ... 但系最後都系去左唱K既 ... 呵 *!
`唱完K之後 ... 就去左食M記 *! ... 食完就坐車返屋企Lu ...
`尼排真系沒野打 ... 悶死 *! =口="
|