``❤小威 BlOg*
2008 年 7 月 19 日  星期六   晴天


`2008 - 07 - 19 * 分類: 未分類

`2008 - 07 - 19*

`星期6尼日 *! 玩得勁開心尼 xD"!! ... 下午6點幾左右就同左ah 朗 & 妹妹 & 心妹 唱k *!!

`之後唱啪下ah 偉就打左比我傾左陣計 =3="! {  多謝家姐比意見 xD" }

`唱到9點幾左右 *! 我地就走Lu ... 走個陣ah 心自己入左電梯 *! 以為我地會按住個開門制 ...

`佢搭左落去 *! 我地就行樓梯追佢 ,, 落到去又吾見佢 -  -"  打返比佢先知佢上返去搵我地 =口=" ... 囧 " 

`之後佢自己行返樓梯落去 "  呆了 -  - "  之後落返去個陣仲同我地講佢系部電梯系咁傻笑 ... 囧 *! { 當我吾識佢 xD" }

`TheN ... 心妹 & 妹妹就去搭輕鐵 { 咁慢=口="  }去%洪水橋% ... 我就同ah 朗就搭巴士去%銅鑼灣% xD" ... { 行去搭車個陣又傾d無奈野... 囧 }

 

`2008 - 07 - 20*

`之後就上左車 *! 1訓就訓到去CEO個頭先落車 *! 又要行返返去 * 囧 "  {  我就話吾舒服先訓姐 * 最呆就系ah 朗都訓埋 -  -"  }

`之後就去到Search... 就去坐Edwin個張枱 *! 之後見到渣古未到就叫B神幫我打比佢 ... 之後就話我沒打比佢 * 所以佢慢慢先過黎 =口="

`之後就1路同ah 朗 & Tommy 玩 ... 另外都有同過ah Milk & 西瓜 玩過幾舖 *! ... 1路玩1路玩 *! 玩左咁耐都系點幾 =口=" 囧 ...

`之後又玩 ... 又再玩 *! 都系玩到2點幾 =  =" 唉 * d時間過得勁慢 " 之後就同ah朗 & Tommy去左食車仔麵 ... 1食1傾就到左4點幾 * 正 xD"

`點解可以食咁耐 ... haha *! 因為傾左好多野 *! 而且Tommy同我地都討論左好多事非 ... xD"

`而且好多我 & ah 朗誤解左 & 吾知既野 *! Tommy都講哂比我地聽 ... 多謝Tommy xD" ... {  各位 ... 要帶眼識人 \ / "  ... }

`Then * 我地傾完就去左7仔買野飲 ... 之後個收銀吾知做咩 * 系咁話人 =口=" 好似未睇醫生咁 ...  囧 "!

`跟住就上返吧到睇下有邊個系到 ... 之後系樓下先到好多人 ... 問佢地做咩落哂黎 *! 原來同我地1樣 " 都系1個字 ... 悶 *! 囧 "!!

`上到去 ... 就同渣古傾左幾句就走Lu ... { 渣古 -3-"! 下次我會叫ah 朗叫您架喇 *! 佢吾叫我打死佢 xD"!! }

`不過Sorry唷 * 哥 ... 陪吾到您 *! 之後就同ah朗 & Tommy搭電梯走Lu ... 之後走個陣B神話我好CooL ... 呵呵 *! {  邊CooL 囧 *! }

`之後 ... Tommy就搭Van仔 *! 我 & ah 朗就搭巴士走Lu ... {  未試過咁早走 ... 不過算喇 *!! }

`返到屋企 ... 玩左陣電腦 *! 就訓左教教豬Lu *!!



verycute01
暱稱: ``小威 *
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
`2009 - 01 - 25 *
`2008 - 10 - 05 *
`2008 - 10 - 04 *
`2008 - 08 - 27 *
`2008 - 08 - 12 *
`每月好歌推介 *
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客