``❤小威 BlOg*
2008 年 7 月 10 日  星期四   驟雨


`2008 - 07 - 10 * 分類: 未分類

`2008 - 07 - 10 * 

`今日 * 凌晨5點幾就訓左教教豬 * 到左下午5點幾先醒 *!

`因為琴日同水晶 & ah 朗唱K唱到幾夜下 * =3=!

`尼排吾系落吧就系去唱K ,, 起身既時間又吾定時 *

`開始系到諗覺得自己做人有咩意義 ...

`今年9月開始讀返書了 * 終於有返樣野可以制止我的任性行為 *

`不過 「可道」 都出哂名系吾好既學校 ,, 但系我牙妹又系個到讀 *!

`我只想開開心心咁系學校過埋個2年 ... 希望尼2年入面 * 可以比到個好難忘既回憶比我 *!

`一陣間 * 就同心妹 & 妹妹 & ah 朗系屋企飲酒 ,, 我1諗起飲酒 * 就好想醉 ... 好想醉 ...

`好多煩擾住我既問題可以通通都吾諗 ,, 真好 *! { 但可惜佢地可能飲既系ICE -_-" } ...

 

`送上1張最近影既相 *!

 

 `待續 ...
 



verycute01
暱稱: ``小威 *
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
`2009 - 01 - 25 *
`2008 - 10 - 05 *
`2008 - 10 - 04 *
`2008 - 08 - 27 *
`2008 - 08 - 12 *
`每月好歌推介 *
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客