``❤小威 BlOg*
2008 年 7 月 12 日  星期六   陰天


`2008 - 07 - 12 * 分類: 未分類

`2008 - 07 - 11 *

`星期5個日 * 因為Search有歌唱比賽 ,, 所以就去睇下 -3-"! { 因為我第1次去Search搞既歌唱比賽 * } 

`之後落到去都0k多人下 -3-"! 但大部份既都識既 *! { 而且更見到第1個BF ,, 唉 * 真無奈 ...} 

`之後 ,, 就1路系到同哥哥 {渣古} 系到玩 ,, 1路飲 * ... 飲到咁上下 * 就過左枱同Tommy & 陳李傾計 =3="

`不過同Tommy傾左好多野唷 * 佢講既野又真系岩既 * { 佢講咩就吾講喇 * -3-" }

`之後就去左後樓梯同ah 朗 & ah 偉 & 水晶系到傾計 -3-" { 不過得我同ah 朗傾個陣 ,, 我就嘔左出黎 * 囧 " }

`可能有D吾舒服 & 飲左好多可樂 =口=" ,, 之後就到左大約5點幾就走Lu ,, *!

`PS * 第1回既歌唱比賽d參加者唱歌都吾錯唷 * 不過系有1-2個歌得麻麻 * 但系大部份都系自己友xD"


`2008 - 07 - 12 *

`之後 ,, 星期6個日 * 去完吧之後就去左#北角#唱K *! { 有我 & ah朗 & 哥哥 & 水晶 }

`唱到大約10點左右 * 之後哥哥 {渣古} 就坐車車走Lu * 我 & ah朗 & 水晶就去左#吉野家#食早餐 *

`食完之後就去左#又1城#買飛睇%赤壁% * 之後就去左>Starbucks Coffee<呆坐左成個半鐘 * 囧 !

`不過當中都發生左D好搞笑既野 ,, 哈哈 *! { 發生左D咩就問當事人 →水晶← xD" }

`之後 * 到左1點左右就去左溜冰Lu * 因為睇戲個到時間系1505 *!

`入到去 *! 就熟練下個場地先 *! 因為都未玩過D咁凹凸既溜冰場 =廿= *!

`之後就1路玩1路玩 *! 不過水晶玩玩下個陣就整到隻手 * 囧 *! { 佢都跌左4-5次 *! 我 & ah朗好似沒跌過 ... xD"}

`玩完之後 * 就去睇%赤壁% ,, 其實整套睇落都吾錯 * 不過睇到最後您會o左咀 =3=! 囧 " { 不過記得吾好拋野去銀幕到=口=" }

`睇完之後就坐車返屋企 Lu *! { 坐去南昌 > 轉西鐵 > 返屋企xD" } ,, 水晶系坐西鐵個陣就訓著左 * 囧 *!

`我 & ah 朗就系坐西鐵個陣傾緊D無聊既野 =口=" 笑死 ,, *!  { PS * 妖 * 吾到{掂}到我喇 *! } <<< 就系傾尼d野 * 囧 *!

`但系咁都笑到落車 =.="! 成車D人都望住哂 * 囧 *! 之後就返到屋企 =3=! 打左陣機 ,, 食完個M記 " 就訓左教教豬Lu *!

`PS * 返到屋企個陣 *! ah 熙有打過比我問我落吾落吧架 * 不過真系累過頭 *! 所以冇落到 *! 不過事後聽返都0k多人落下 * -3-"

 

`下回待續 ... 囧 *!
 



verycute01
暱稱: ``小威 *
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
`2009 - 01 - 25 *
`2008 - 10 - 05 *
`2008 - 10 - 04 *
`2008 - 08 - 27 *
`2008 - 08 - 12 *
`每月好歌推介 *
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客