vicky9218
暱稱: KA!儀
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« August 2025 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
差唔多考完
去燒烤
賣旗
睇<<HIGH SCHOO...
我生日呀
文章分類
全部 (87)
HAPPY'S DREAM (35)
超開心日記 (26)
未分類 (26)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
c Yan Xanga
Siu Yan
VICTOR Xanga
永Xange
我的XANGA
亞君Xanga
秀珍Xanga
倩怡Xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 87
留言總數: 59
今日人氣: 1
累積人氣: 1364
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 23 日  星期日   雨天


<中華魂>音樂會 開心 分類: HAPPY'S DREAM

 <中華魂>音樂會(紀念南京大屠殺70周年)

時間8:00P.M

日期:TODAY

地點:荃灣大會堂演奏廳

  中樂MISS有份表演,,,SO  TODAY就去左~

 同埋COCOTANG一起去。

去到就打左個電話俾MISS,佢來拿D票俾我們

我們係STUDENT,SO $24

 如果唔係就$48

  有D中樂班的同學又唔來喎!之前又話來= =

搞到MISS要拿往D票-- 矢灑望咁

真係衰!!!

  跟往仲同MISS影左副相︿︿

  

好好聽呀!! D人好勁∼  如果我可以好似佢地咁就好啦!

仲有PIANO‵大提X仹奏

 最後諗往完。。。就有D人走左

點知仲有CHRISTMAS SONG

有點驚喜>3<

  

完左仲有隻CD送<抭戰歌>

∼好多首∼

仲有送個銀雞<中日和平協會>

   

  

  



2007 年 12 月 22 日  星期六   陰天


19-21香港青年協會賽馬會西貢户外訓練營 愉快 分類: 超開心日記

LEE3日2晚,,好好玩,,好充實呀!!!

好體現到[挑戰自我,發揮潛能]

除此之外,亦很有團隊精神,好講合作精神

侮一項活動都很需要體力,,SO我返到HOME都很倦啦!!!

特別係最後一日最後個個活動---攀石

我攀都手震灑,,我很想放棄,但個教練不斷叫我繼續...

HELP我的同學都有故勵我

最後我很辛苦咁攀左上去啦!!

連到左最頂我都唔知,要個教練講俾我知><因我個時亂灑啦--

落返來個時,教練同我講''邊個話唔得!?''

我很多謝佢地呀!!!

令我明白到永不放棄的精神

     個營ROOM好靓呀!好似真係屋企咁~

有 廳 , 2間SLEEP ROOM , 洗手間(內有2個洗澡,2個去廁所)

仲有個落地玻璃,海景全都睇灑^^

*今次的教育營真的可說是收獲豐富!!!



2007 年 12 月 17 日  星期一   晴天


好黑仔的一天 鬱悶 分類: 未分類

         真係好黑仔呀><

(一)食飯個時去M記食,''貞姐''有會員咭,SO有APPLE PIE送.

    咁佢地又唔想食,SO三個都俾灑我.

   返到學校就俾左一個''芳姐'',

   咁其他的我就打算係更衣室食&拿上課室....

   點知行到走廊個時俾梁SIR捉左,,

    話我拎D野去邊......講完一大論野

  個apple pie就比佢收左     超唔"拖"佢

   都唔知佢係唔係拎走,自己食- -

   咁佢就叫我放學搵佢拎番喎!!!!!!

   超煩!!!咁都捉~     上堂有老師係到點食到呀

  都唔知佢諗咩   超狗呀!!!

(二)就因為上面第一件事,我就係枱到寫梁sir黎發洩~

     寫完之後我就用手擦番佢,咁就整 到隻手都係墨.

         到左TSA  E班有人布串話俾老師知佢個班有人知到D   ANS出貓.....又講左話佢地寫係手到,SO要全部人檢查隻手-,-

      就係咁,我就俾人捉左,,,

      好彩最後老師都知只係E班D人,我係無辜的,SO就放左我.

 (三)上左兩堂都係比老師罰企,話我傾計



2007 年 12 月 8 日  星期六   陰天


小學聚會---秋怡生日 分類: 超開心日記

 我,怡,柱女5:00幾  SN去秋怡到HOME....

其間我們去左''惠康''BUY枝棉花糖,超好味,好似返返左細個咁^^

   去到就送左份PRESENT俾佢'..食下BIRTHDAY CAKE'..

食下糖'.....都冇咩做LU~

 

    冇幾內~去左"銀座"'........秋怡MUM請我們食迴轉壽司

我們本來都話俾返$佢,BUT佢話唔洗,佢話個女生日喎!

LEE餐都好貴呀!!

THX!THX!THX!THX!THX!THX!THX!THX!THX!THX!

 

食完飯..我們去左公園玩><

   *總之玩左好多野啦!!!我都唔知點講~KA...KA...

最後就行返屋企個邊--都行左一個鐘呀!

  係公園傾左陣計先返屋企.

今次返到屋企又係約11:00啦^0^

  

  

  



2007 年 12 月 2 日  星期日   晴天


香港福臨大會 愉快 分類: 超開心日記

之前祈叫我同佢個教會一起去香港福臨大會,,

  最初我都唔想去,但係佢話係佢BIRTHDAY DREAM喎!

同埋我都想去見識下,SO我答應左同佢去...我仲叫埋MUM  TIM~

  TODAY。。。

        ---7:30起床--- 

本來約左10:00去到偷景新X,但係我和媽10:00去到LU∼

早左D∼   KA。。。KA。。。  ︿︿

  等齊後,我們一起坐TAIX去他們個教會>>石梨

 返完教會後都下午LU∼我和祈一家人去食LUNCH

食完LUNCH後,就返上他們個教會等齊人就出發去香港福臨大會。

 去到個時見到真係好多人。。。好似人地遊行咁,但係仲多過遊行。

條街全都是去香港福臨大會。

SO香港大球場冇灑位LU∼只係可以去跑馬地個度睇現場直播- -

雖然有D失望    但係都唔緊要吧︿︿

  

  最後,,我們拿左好多個環保袋。哈!哈!哈!

仲有塔左[叮叮]呀!>3<好好玩