| «‹ August 2025 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2007 年 12 月 23 日 星期日  |
<中華魂>音樂會  |
分類: HAPPY'S DREAM |
<中華魂>音樂會(紀念南京大屠殺70周年)
時間8:00P.M
日期:TODAY
地點:荃灣大會堂演奏廳
中樂MISS有份表演,,,SO TODAY就去左~
同埋COCOTANG一起去。
去到就打左個電話俾MISS,佢來拿D票俾我們
我們係STUDENT,SO $24
如果唔係就$48
有D中樂班的同學又唔來喎!之前又話來= =
搞到MISS要拿往D票-- 矢灑望咁
真係衰!!!
跟往仲同MISS影左副相︿︿
好好聽呀!! D人好勁∼ 如果我可以好似佢地咁就好啦!
仲有PIANO‵大提X仹奏
最後諗往完。。。就有D人走左
點知仲有CHRISTMAS SONG
有點驚喜>3<
完左仲有隻CD送<抭戰歌>
∼好多首∼
仲有送個銀雞<中日和平協會>
|
2007 年 12 月 22 日 星期六  |
19-21香港青年協會賽馬會西貢户外訓練營  |
分類: 超開心日記 |
LEE3日2晚,,好好玩,,好充實呀!!!
好體現到[挑戰自我,發揮潛能]
除此之外,亦很有團隊精神,好講合作精神
侮一項活動都很需要體力,,SO我返到HOME都很倦啦!!!
特別係最後一日最後個個活動---攀石
我攀都手震灑,,我很想放棄,但個教練不斷叫我繼續...
HELP我的同學都有故勵我
最後我很辛苦咁攀左上去啦!!
連到左最頂我都唔知,要個教練講俾我知><因我個時亂灑啦--
落返來個時,教練同我講''邊個話唔得!?''
我很多謝佢地呀!!!
令我明白到永不放棄的精神
個營ROOM好靓呀!好似真係屋企咁~
有 廳 , 2間SLEEP ROOM , 洗手間(內有2個洗澡,2個去廁所)
仲有個落地玻璃,海景全都睇灑^^
*今次的教育營真的可說是收獲豐富!!! |
2007 年 12 月 17 日 星期一  |
好黑仔的一天  |
分類: 未分類 |
真係好黑仔呀><
(一)食飯個時去M記食,''貞姐''有會員咭,SO有APPLE PIE送.
咁佢地又唔想食,SO三個都俾灑我.
返到學校就俾左一個''芳姐'',
咁其他的我就打算係更衣室食&拿上課室....
點知行到走廊個時俾梁SIR捉左,,
話我拎D野去邊......講完一大論野
個apple pie就比佢收左 超唔"拖"佢
都唔知佢係唔係拎走,自己食- -
咁佢就叫我放學搵佢拎番喎!!!!!!
超煩!!!咁都捉~ 上堂有老師係到點食到呀
都唔知佢諗咩 超狗呀!!!
(二)就因為上面第一件事,我就係枱到寫梁sir黎發洩~
寫完之後我就用手擦番佢,咁就整 到隻手都係墨.
到左TSA E班有人布串話俾老師知佢個班有人知到D ANS出貓.....又講左話佢地寫係手到,SO要全部人檢查隻手-,-
就係咁,我就俾人捉左,,,
好彩最後老師都知只係E班D人,我係無辜的,SO就放左我.
(三)上左兩堂都係比老師罰企,話我傾計喎 |
2007 年 12 月 8 日 星期六  |
| 小學聚會---秋怡生日 |
分類: 超開心日記 |
我,怡,柱女5:00幾 SN去秋怡到HOME....
其間我們去左''惠康''BUY枝棉花糖,超好味,好似返返左細個咁^^
去到就送左份PRESENT俾佢'..食下BIRTHDAY CAKE'..
食下糖'.....都冇咩做LU~
冇幾內~去左"銀座"'........秋怡MUM請我們食迴轉壽司
我們本來都話俾返$佢,BUT佢話唔洗,佢話個女生日喎!
LEE餐都好貴呀!!
THX!THX!THX!THX!THX!THX!THX!THX!THX!THX!
食完飯..我們去左公園玩><
*總之玩左好多野啦!!!我都唔知點講~KA...KA...
最後就行返屋企個邊--都行左一個鐘呀!
係公園傾左陣計先返屋企.
今次返到屋企又係約11:00啦^0^
|
2007 年 12 月 2 日 星期日  |
香港福臨大會  |
分類: 超開心日記 |
之前祈叫我同佢個教會一起去香港福臨大會,,
最初我都唔想去,但係佢話係佢BIRTHDAY DREAM喎!
同埋我都想去見識下,SO我答應左同佢去...我仲叫埋MUM TIM~
TODAY。。。
---7:30起床---
本來約左10:00去到偷景新X,但係我和媽10:00去到LU∼
早左D∼ KA。。。KA。。。 ︿︿
等齊後,我們一起坐TAIX去他們個教會>>石梨
返完教會後都下午LU∼我和祈一家人去食LUNCH
食完LUNCH後,就返上他們個教會等齊人就出發去香港福臨大會。
去到個時見到真係好多人。。。好似人地遊行咁,但係仲多過遊行。
條街全都是去香港福臨大會。
SO香港大球場冇灑位LU∼只係可以去跑馬地個度睇現場直播- -
雖然有D失望 但係都唔緊要吧︿︿
最後,,我們拿左好多個環保袋。哈!哈!哈!
仲有塔左[叮叮]呀!>3<好好玩 |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 18 | »
|