我學憶習法是去九龍灣國際展貿中心的!之前個一兩年去學個時係綱興建完成的中心.....
好大的呀!!! 續漸有很多大型的活動都是在這褢進行~ 其他國家的都有!!!
TODAY我上憶習法,佢竟然變左EMax,係一個東九龍購物娛樂新焦點.
比起之前真係變左好多呀!!!,,又大又靓,,變到商場咁~有好多野玩的!
E+仲有好多高層的商店還未開...但下層都好旺LU~得閒去個度行下都好^^
現在是暑假,,SO EMax進行左一連串的活動"玩轉EMax Summer Max夏日大玩國"
我TODAY去係有啦啦隊決賽,仲有一D歌手來左:鍾舒漫,裕美,江若琳,方皓玟
但好可惜我個時要上課,不能出去,SO睇唔到呀><
我媽又唔睇喎!= =
BT MUM拿左一把EMax的"線",仲有D宣傳單張...有一張有灑"夏日大玩國的"時間表!
下星期六(8月4日)有一個重量級的節目:"有型SUMMER LOOK.營在EMax"
請到孫耀威,鄭融,崔建邦 呀!!!
我想去呀!!! 可惜佢係我上學的前一日啦= =始終都係冇得睇... 有孫耀威呀!!!><
下星期日(8月5日)我上學個日有"2007年度TVB兒歌金曲拉票活動"唔知有冇歌手呢?!^^
咁多兒歌....MAYBE有的...^^我想有呀!!!
*如果有一部有得影相的相機咪好囉!!!幾時都可以影相...有咩特別野都可以拍下!!!
其實我都幾鍾意影野...咁就緊係唔會影自己啦!!!^^影完用來做紀念,,,幾好呀!
|