vicky9218
暱稱: KA!儀
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
差唔多考完
去燒烤
賣旗
睇<<HIGH SCHOO...
我生日呀
文章分類
全部 (87)
HAPPY'S DREAM (35)
超開心日記 (26)
未分類 (26)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
c Yan Xanga
Siu Yan
VICTOR Xanga
永Xange
我的XANGA
亞君Xanga
秀珍Xanga
倩怡Xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 87
留言總數: 59
今日人氣: 4
累積人氣: 1367
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 5 日  星期日   晴天


TVB兒歌金曲頒獎禮拉票大行動 愉快 分類: 超開心日記

 我學"憶習法"又去左EMax.....佢日日都有好特別的節目,真係好好!!!

      today就有<TVB兒歌金曲頒獎禮拉票大行動>又有明星啦!!!有:                                 

  洪卓立,kenny,泳兒,裕美,薜家燕,鍾舒漫,吳浩康......好多呀!!正呀!

最happy就係見到洪卓立 ar!!!   估唔到會見到我like的明星.....

happy!哈...哈...>3<

     個度最多fans都係洪卓立ar!   d fans拿往個d旗好靓呀!!!

         仲有另一個場係孫耀威演唱會,我想入去呀!!但係d票幾貴...

  我前個日見到佢個blog寫話會係lee度開演唱會,我仲以為佢講下炸!=.=

  我企係出面都聽到褢面好"草",好多人喧嘩!

        *我好後悔冇bring相機ar!><如果有部3G電話咪好囉!咩時候都可以影相.

e+只係可以記係腦中,不可以有野作記念-.-"

        有一些時間mum去左等我&細佬下課,so佢去左EMax近的一個大型新商場.

叫"gogobox"(好似係咁...唔係好記得個name)個度好旺的!!好彩我mum去個時冇咁多~

如果坐穿梭bus去一定等好內,因為係多人到見唔到龍尾的!

mum話佢見到d明星在拍介紹這商場的節目....            當mum嗅到一陣香水味,

正在想是誰的時候,楊思綺就在她旁走過

嘻...嘻...

  



2007 年 7 月 29 日  星期日   晴天


九龍灣國際展貿中心EMax 滿足 分類: 超開心日記

 我學憶習法是去九龍灣國際展貿中心的!之前個一兩年去學個時係綱興建完成的中心.....

         好大的呀!!!               續漸有很多大型的活動都是在這褢進行~  其他國家的都有!!!

    TODAY我上憶習法,佢竟然變左EMax,係一個東九龍購物娛樂新焦點.

  比起之前真係變左好多呀!!!,,又大又靓,,變到商場咁~有好多野玩的!

E+仲有好多高層的商店還未開...但下層都好旺LU~得閒去個度行下都好^^

現在是暑假,,SO EMax進行左一連串的活動"玩轉EMax Summer Max夏日大玩國"

我TODAY去係有啦啦隊決賽,仲有一D歌手來左:鍾舒漫,裕美,江若琳,方皓玟

但好可惜我個時要上課,不能出去,SO睇唔到呀><

我媽又唔睇喎!= =

BT  MUM拿左一把EMax的"線",仲有D宣傳單張...有一張有灑"夏日大玩國的"時間表!

     下星期六(8月4日)有一個重量級的節目:"有型SUMMER LOOK.營在EMax"

      請到孫耀威,鄭融,崔建邦   呀!!!

      我想去呀!!!  可惜佢係我上學的前一日啦= =始終都係冇得睇...       有孫耀威呀!!!><

  下星期日(8月5日)我上學個日有"2007年度TVB兒歌金曲拉票活動"唔知有冇歌手呢?!^^

  咁多兒歌....MAYBE有的...^^我想有呀!!!

*如果有一部有得影相的相機咪好囉!!!幾時都可以影相...有咩特別野都可以拍下!!!

其實我都幾鍾意影野...咁就緊係唔會影自己啦!!!^^影完用來做紀念,,,幾好呀!

  

  



2007 年 7 月 23 日  星期一   晴天


同COCO TANG去左TUEN MUN 驚訝 分類: HAPPY'S DREAM

 我們去左行街......行左差唔多2-3個鍾~

佢BUY左好多野呀!!!佢大多數都係BUY整公仔的的用品.

我只係BUY左個袋,,,BUY左之後我諗諗下好似同"怡"個個差唔多....^^"

都好平呀!!約$40

  

  

  



2007 年 7 月 17 日  星期二   雨天


去睇<哈利波特-X皇會的密令> 愉快 分類: 超開心日記

 我聽日去睇<哈利波特-X皇會的密令>呀!!!

但係BUY英文板,因為英文板D音效會好D~^^

我細佬TODAY睇左LU~佢話好好睇!!!D音效真係好勁喎!

我都想快D睇TIM!我們睇早場呀!!!同媽媽去.....哈哈

我好小去睇戲的,LEE次都係第3次.....

D票真係好貴的=3=

 

  



2007 年 7 月 13 日  星期五   晴天


好!好!好!唔開心呀!!!! 感動 分類: 未分類

 頭先上左學校網打算睇下吳SIR有冇SEND網上班報個網俾我們啦~

點知俾我見到家政 / 設計與科技選科安排..........

原來裹面有寫埋.......你升咩班

跟往我睇到我升3D,但係全班女仔得我同梁敏賢係3D,男仔都係得兩個

超超超超超超超超超超超超超超超唔開心呀!!

好想喊....真係喊左出來的

大多數D人都入左3C     =3=

我見到之後真係好唔開心....好似發左癲咁!

E+平靜左LU......

真係好唔舍得呀!!><

楊韻祈都唔同我一班AR~黃倩怡又係...COCO...芳姐姐仔.......仲有等等NA~

^梗+唔舍得你地NA!!!

個班D人一個都唔識的...仲有要同梁敏賢一班喎~

真係唔知點算好呀!邊個可以HELP ME呀!

真係好驚....

另外有一個問題就係佢驚梁敏賢會同我狂講野呀!!好似好FD咁喎!E+已經係咁NA!

希望唔係真的!!!唔係真的!唔係真的!唔係真的!唔係真的!唔係真的!

家政 / 設計與科技選科安排:

http://www.cbt.edu.hk/~soc/s2tos3dthe2006-2007.xls