vicky9218
暱稱: KA!儀
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
差唔多考完
去燒烤
賣旗
睇<<HIGH SCHOO...
我生日呀
文章分類
全部 (87)
HAPPY'S DREAM (35)
超開心日記 (26)
未分類 (26)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
c Yan Xanga
Siu Yan
VICTOR Xanga
永Xange
我的XANGA
亞君Xanga
秀珍Xanga
倩怡Xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 87
留言總數: 59
今日人氣: 0
累積人氣: 1358
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 5 月 21 日  星期一   雨天


下雨啦又~ 分類: 未分類

 我媽去左覆診呀!!跟往佢見HOME個個"好易X"壞左......

SO在旺角BUY左一部"快譯X",

我同細佬都係估唔到呀!!!

THX!!!呀媽呀爸>3<

返屋企前,我都見到細佬,佢去BUY野!

我叫佢HELP我BUY鉛子PEN,佢又唔HELP我喎!

SO我都係自己BUY.........

 



2007 年 5 月 20 日  星期日   晴天


悶爆呀!!! 分類: 未分類

 我10:00幾起左床LU~但我AR爸AR媽細佬個D仲未起呀!!

我刷先呀AR媽SN起.....

之後就,看BOOK---赤川次郎D書好好看呀!

我想BUY佢D書,BT呀媽唔俾.....仲有林詠琛D書都好好呀><

看完書悶悶地又走去SLEEP~食完午飯他們仲未起床,

得我同MUM,SO又去寫信回信俾我個FD......

好內好內,3:00幾4:00他們SN起床......

咁我SN有得彈PIANO- -

到左5:00幾去同MUM BUY野

我就BUY左D吸油tuseus.....我之前都有用

BT用用下又冇用,仲有吸油濕tuseus,都係之前用過

bt唔同牌子,lee次係clean&clear,唔知會唔會好d

但係用左好多野都仲係咁,,都有冇辦法lu~都係咁.......

但係都用多d,c下有冇一隻help到我na!!!

邊個可以help me!!!

 



2007 年 5 月 18 日  星期五   晴天


根根返左來呀!! 愉快 分類: HAPPY'S DREAM

下一堂係中文堂,轉堂個時.....有人打開門
我們自然全部人都返灑埋位&望去門口NA!!!
點知俾我們見到MISS FUNG後面仲有一個人~
係.....根根呀!!!我們都好驚訝"佢係我們F.1的班主任.
佢好好玩的,D人同佢都好FD.......
SO一見到佢D好多男仔都去抱往佢----係度玩~
佢話佢TODAY放假,SO來探我們
仲話佢BUY左部新相機SO拿左來同我們一起影相*
佢走唔教個時,我送左D PRESENT俾佢,唔知佢仲係唔係度呢?!

放學個時都有野令到我有D HAPPY&驚訝!!!!
我LIBRARY  P個時,lemon 冇啦啦同我講野(其實佢英文堂都有同我講一兩下)lemon
之後,lemon叫我去see下佢個blog,仲話送張"yes"咭俾我,係"lead"呀!!!佢知道我like,
so話送俾我,實際上都係可以話芳記得.
起初我都話唔要....bt後來佢係都話唔洗na!佢話佢唔like,返正我鍾意,so送俾我...
都好d happy ,bt同佢講野`都唔係同佢fd/



2007 年 5 月 17 日  星期四   晴天


好好笑呀!!!哈哈.... 分類: HAPPY'S DREAM

 最後個一堂係週會,我坐COCOTANG後面,BT祈就唔好運要坐係LEMON後面!
當我們要全體起來唱校歌個時,祈拿芳隻手推LEMON張椅.....
點知LEMON知道左喎!!!佢就回頭係度扮大力咁整張椅,整到都幾大SING
有D人都望過來!!!我FEEL佢真係超白木!冇聊到爆呀!!!扮灑野咁.

其實我E+都有一樣野驚就係怕PE堂NA,,,我怕冇人同我一組,
咁我就要同LEMON一組啦可能!!!祈E+同珍FD返,佢可能想同珍一組呀!!!
COCOTANG就MAYBE同芳一組,BT佢上次都有話同我一組,唔知LEE次會唔會.
雖然仲有其他FD,BT佢都可能有人同佢一組LU~
唉~到時SN算NA.....

我9:00SN返到HOME呀!!!最衰就係樂理NA!冇做功課要人做完SN走得呀....
又鬼死咁多///又唔知點做喎*
好煩呀!!!= =



2007 年 5 月 16 日  星期三   晴天


EXAM完LU~ 無奈 分類: HAPPY'S DREAM

 我請左兩堂假去在EXAM呀!!!
我起初唔係好驚,BT到左個時就有D驚NA.....
我怕彈錯&答錯D答案呀!!!><
我EXAM完係諗合唔合格呢?!
I HOPE合格NA~如果唔係要再來過.....又要用$
你知唔知呀!EXAM一次要用差唔多$1000,超貴!!!

放學個時同倩怡一起走,搭輕X個時見到有幾個女仔超"戰"格!!!
周圍係度笑人囉!!!仲要係當往人前TIM喎!D人都係度望往佢~
都唔知笑咩X野!佢個樣仲好笑NA!放灑D頭髮都唔知做咩X野---貞"只"咁喎*
超扮野囉!!!鈍正的
死八婆*
有LEE個人板看啦!!!