聽日就PIANO EXAM啦!!!有D驚tim... 我又係一放學就去練PIANO" 但LEE次練得內D,要+油呀!!! 你們去俾個"膽"我等我冇咁驚啦!!!><
體育課唔洗上呀!超正喎!!!MISS LI冇返/ 哈哈....最唔LIKE上PE堂.好悶的*
好快又過左一日LU~
我YESTERDAY好晚SN SLEEP......差唔多2:00幾先訓- - 又睡唔著喎~我MUM都係呀!!! 佢話可能飲左茶 BT起床個時又唔係好眼訓喎!!!仲好精神TIM~ 因為有個好靓的太陽* 整到我都好happy!!! 祈佢唔先再受苦lu~miss fung 調走左佢左邊個個位.... 唔洗同佢坐,我都"鄧"佢開心啦!!!
中文小組討論個時我唔記得有lee樣野呀!!! bt好在都講到下...要同全班講就都算係咁na!!!
一早起床要去學PIAN呀!!! 我細佬YESTRDAY唔俾部電腦我整到我又冇得玩AR=.= SO TODAY我等細佬未返到HAME就玩先....BT就算佢返左來都唔俾佢呀!!!==+
MOTHDAY'DAY我只係寫左張多謝信....上兩年都係畫咭,咁LEE年就唔同D啦!!!
我好可憐AR!!!個個人都話我似F.5個D呀!!我個樣咁大個的= =嗚.... BT得一早都知的,算啦~講個年齡倅人聽真係嚇到人.....
點會咁的........
好在放學仲趕到去學樂理。。。
最後果課係週會呀!!!本來我打算唔洗返上課室,直接放學"
點知MISS FUNG話有D事要我們去左課室SN可以再走!
原來有人玩野係午飯個時,又要我們寫口供呀!
返到HOME原來呀爸都返左來,佢車我去學樂理。好快呀!KA><
好黑人憎呀!我細佬每日都係咁遅SN俾我,整到我咁晚先玩得。
如果我有機會我都一定唔會俾佢= =
真係好內都冇打過NA!!!! 嗶!!!計計下都有一年LU~時間過得真係快..... 我俾人叫我"儀姐"呀!!!有個校工又係叫儀姐喎! 超黑人憎....超煩喎!!! 無奈到爆AR!!!!極白痴囉~