vicky9218
暱稱: KA!儀
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
差唔多考完
去燒烤
賣旗
睇<<HIGH SCHOO...
我生日呀
文章分類
全部 (87)
HAPPY'S DREAM (35)
超開心日記 (26)
未分類 (26)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
c Yan Xanga
Siu Yan
VICTOR Xanga
永Xange
我的XANGA
亞君Xanga
秀珍Xanga
倩怡Xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 87
留言總數: 59
今日人氣: 5
累積人氣: 1368
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 1 日  星期六   晴天


小學聚會---蝴蝶灣BBQ 愉快 分類: 超開心日記

   嗶!!!好HAPPY呀!!!

我今日早上學完中樂回來很快便要又出去LU~

    去BUY一間去BBQ的野食,,,(昨日未BUY灑)

  

BUY完野後[[我去左"怡"HOME等到12:30就去"柱女"HOME拿昨天BUY的野食等齊人就出發LU!

  

我們去到個時己大約2:00整正灑D野...MISS WONG來到我們便開始LU~

燒左好多野食..   巧正~    好味!!

     燒到差5多6:00我們就開始冇燒LU.

咁我就同"怡"去左[玩沙]

玩玩下見到SEA邊有個沙灘波...咁就拾左來玩.

冇LALA有個叉妹走來話同我們一起玩,初頭以為佢冇咩野.

   我和怡走個時諗往唔玩個波啦..以為冇用,SO就送左俾叉妹~

後來返到去燒烤爐個邊問他們走未?點知佢地都想玩一玩個沙灘波,SO返到

去同個叉妹講話一起玩.點知佢竟然話唔俾,仲要用D沙(釘)我們....

                    佢都正白木來的~超衰~超黑人憎~

之後,我們換左D拖鞋去玩沙沙..哈哈...好好玩!

       我們又去左玩水水..哈哈...好好玩!

     *咁都可以玩一大餐

   又係沙地寫字...真係得意

梗係唔單只玩咁小野啦!!!

之後仲玩捉迷

                  跑到隻腿好痛><

 最後我們咪整到11:00 SN返到HOME

      好眼訓呀!但都好好啦!玩咁多野!咁HAPPY!

     超HAPPY~超爽~超癲]

 



2007 年 11 月 30 日  星期五   晴天


小學聚會---去預備聽日BBQ 愉快 分類: 超開心日記

 放學返左HOME,去埋補習。

9:00P。M就係公園個度等齊就開始去LU∼

今次都係得個幾個人,就係上次去KFC個D,BT仲小D TIM

BUY完野後。。。

   去左公園玩一會

   再去左明渠個度行,只係行都行得咁Happy’

     咁好玩---好好傾。

   這樣就過左幾粒鐘∼

  整到11:00sn返home



2007 年 11 月 24 日  星期六   晴天


"祈"生日出街慶祝 愉快 分類: 超開心日記

我學完中樂後,去左同COCO食M記....好味!!!

我快要返到HOME個時祈就打電話來話去慶祝生日-----

..........倩怡來左佢係圖書館一邊玩電腦就一邊等我學完樂理..........

      返上左HOME一陣就出發去市中心________

 去左 影貼紙相 ,,我本來係都唔肯去∼但倩怡話請我食       

                                            CE-CREAM

KA。。。KA。。。    我係唔係好衰呢?!︿︿

 *我睇返D相SN知我自己冇望鏡頭,我只係望左個畫面(怪唔知影到咁)

 THEN倩怡話走先。佢要返大陸‵__-SO之後都係得我同祈行。

最後仲同祈BUY左一人一條一樣類似手繩的手繩

  哈!!!哈!!!

TO:祈

    HAPPY  BIRTHDAY!



2007 年 11 月 17 日  星期六   晴天


同倩怡去街街 開心 分類: HAPPY'S DREAM

 本來要返學校HELP MISS.MA    

但係佢早上打來話唔係好多人~    同YESTERDAY差唔多><  ---唔洗返"

BT佢打唔到俾祈,SO我打佢手提啦......

祈見我們唔先返SO打算去街,,,之後我就約埋倩怡~

__________我同倩怡去到市中心....

BT祈原來未知佢呀媽俾唔俾`但佢媽又開緊會---問唔到

"""""""""一路行一路等佢電話""""""""

最後,,祈都係冇來//

我同倩怡行到大約5:30就走LU~

仲BUY左條手機繩,0 EGG............

好玩NA!!!^^

  

  

  



2007 年 10 月 18 日  星期四   晴天


小學聚會---MISS WONG KFC 約會 驚訝 分類: 超開心日記

TODAY本來學校有一個家長晚會......

     BUT媽要上課,SO唔洗去LU~
               /////////////////////////

     

如果唔係咁,我都冇得去KFC同D小學FD &MISS WONG 玩!!!!!

MISS WONG比之前仲靓女左呀!!!

     MISS WONG都唔知原來一咁多人來 ^^.....

SO佢來到就好HAPPY,仲請我們食野!!!哈哈!!!!!

 佢未來到之前我們都開始緊<小學論壇>

好HAPPY呀>3<

最後我們仲約定係11月中去蝴蝶灣燒烤!!!

好奇待呀^^