嗶!!!好HAPPY呀!!!
我今日早上學完中樂回來很快便要又出去LU~
去BUY一間去BBQ的野食,,,(昨日未BUY灑)
BUY完野後[[我去左"怡"HOME等到12:30就去"柱女"HOME拿昨天BUY的野食等齊人就出發LU!
我們去到個時己大約2:00整正灑D野...MISS WONG來到我們便開始LU~
燒左好多野食.. 巧正~ 好味!!
燒到差5多6:00我們就開始冇燒LU.
咁我就同"怡"去左[玩沙]
玩玩下見到SEA邊有個沙灘波...咁就拾左來玩.
冇LALA有個叉妹走來話同我們一起玩,初頭以為佢冇咩野.
我和怡走個時諗往唔玩個波啦..以為冇用,SO就送左俾叉妹~
後來返到去燒烤爐個邊問他們走未?點知佢地都想玩一玩個沙灘波,SO返到
去同個叉妹講話一起玩.點知佢竟然話唔俾,仲要用D沙(釘)我們....
佢都正白木來的~超衰~超黑人憎~
之後,我們換左D拖鞋去玩沙沙..哈哈...好好玩!
我們又去左玩水水..哈哈...好好玩!
*咁都可以玩一大餐
又係沙地寫字...真係得意
梗係唔單只玩咁小野啦!!!
之後仲玩捉迷
跑到隻腿好痛><
最後我們咪整到11:00 SN返到HOME
好眼訓呀!但都好好啦!玩咁多野!咁HAPPY!
超HAPPY~超爽~超癲]
|