我YESTERDAY唔記得BRING百達通,SO問左月台D人
但好多人都冇$20咁多"傘"子,但好在最後,個問一個女人時......
旁邊有個男士走過來說佢有,可以借俾我,我都沒有問佢,佢都肯主動借俾我!!!
好好人呀!!!唔會咁容易唔記得LEE件事.....
根家唔會咁容易唔記得HELP過我個D人NA!!!
雖然我問過一D人都沒有~但都很樂於助人呀!!!佢都HELP我想辦法~
HK人係好好的!!!
問人其間,,,問左一個叔叔,我ALWAYS都見到佢同佢個讀幼稚園的女兒上學
佢都係冇咁多"傘"子,SO送左個$5俾我,,,但可惜我還差$0.8,
SO我還問其他人LU~
我打俾我個FD(怡)佢都好HELP我呀!!!咁遲還等我~
佢都打算借俾我,之後我問到人同我"唱",SO唔洗LU~
好多謝你啊!!!><好朋友*
好在冇遲到姐∼
TODAY我還左$俾叔叔LU∼還左俾佢佢都問我有冇$塔車!
真是好好人的呢?!我同佢都是坐同一輕X,佢走個時佢仲叫佢個女話"88姐姐啦!"
好得意呀>3<
有一件事係我好唔想發生的---就係升班的事呀!!!
MISS馮話S3可能唔會同一班直升呀!
話有二個方案:(一)4 個去A班的就去A班,1 個留班的個個就留班。
(二)全級打亂灑∼依你的各科成績來打亂。
大約係咁NA!我想(一)個個呀!
我聽到佢咁講。。。有D唔5舍得!>3<
佢話放完暑假返來先知用咩方案,有D緊張TIM∼
我返到HOME問我呀MUM佢話(二)仲好啦!!
識多D FD人喎!但係我真係唔舍得,跟往佢就話"唔同班都係在同一間學校讀,小息都可以搵D FD喎∼
*MUM可能諗咁樣分D成績會好D∼
|