我仲未熄滅呢個怒火`!* 如果佢gA FD係咁X XgA話. ..佢都唔方好`!* 我個FD早已叫我放棄佢*bUT 我無聽佢講-3-"SOr*突然發覺自己好87*我gA 思想係呢年內白白浪費左係呢人身上*-3- 成日都好掛住佢咁" 我醒覺了*我太87* nA. .. i gOt it * THX MY LOVe XD` >3< BABE*