今日同欣去行街. ..係新之城食完野之後*去左影貼紙相>V< yeah ~ 之後去MK gA 新之城我0地都買左波點gA袋. ..好靚哇`!*好like. .. ^ ^+ aR欣買紅色. ..我買黑色>V<. ..行左3個鐘就番去荃灣u`!* 之後去左買3. ..aR欣買黑. ..我買白. ..*遲0的一齊襯先. ..XD`
今日有個肥仔生日bO`!* XD`生日快樂呀". ..見你無on都算. ..-3-"