vivianting : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
   
 
VIVIAN'S QOoZa blOg =)
我還有另一個blOg =) www.xanga.com/VIVIAN_TYRA
XG 這blOg 會較多用 ...'
QOoZa 這個...' 就是給我舒發感情吧`!
 
 
我 的 資 料

暱稱: \/i \/i A N TING
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
很久沒打這QooZa 了!
考試快到`可怕..=(
謝謝你們的CM =)
2007-11-30
Oh... 中毒... =(
日 誌 分 類
全部 (116)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 116
留言總數: 68
今日人氣: 10
累積人氣: 6780
RSS Feed
2006 年 6 月 27 日  星期二   晴天
   
今日與上兩個仆街. ..搞到我爆好多粗口-3-" 呆滯

今日與上兩個死仆街. ..一個係書記. ..一個係路人甲. ..*事情係咁. ..由於我0地有0的重要gA NOTE要用釘書機. ..要2個`去左班房羅左. ..不過得一個. ..所以問校務處0的"書記姐姐"羅. ..之後佢話點解要借. ..我同佢講返. ..之後當我要羅去用gA時候. ..條八婆(書記)叫我係佢面前釘. ..我頂佢aR媽個PAT PAT`!我同返CL講. ..之後CL話就去果度釘. ..我再同果條P K羅釘書機. ..佢同我講"我無必要借比你`咁無禮貌`!"我都講左唔該啦. ..屌燃佢咩事呀. ..洗唔洗跪低求佢`!乜水aR`你係皇帝個女aR?`我心唸`唔借咪唔借囉`!屌你條死P K `!*仆你個街. ..我都無必要問佢借aR. ..又唔係無$買. ..呵 ~ 不過CL同佢講唔該. ..我之後飛個釘書機比果條八婆精`!我無唸住講唔該. ..反正都話我無禮貌 gA nA`不過CL叫我講. ..我就比面佢. ..Than就走*之後我就係度爆粗. ..鬧左條仆街成10 min. ..我唔驚佢聽到. ..吹雞打我麼?. ..好笑. ...

唔講路人甲nA. ..就廢是打咁多字講. ..總之兩個都係死Cheap精. ..今年好彩只係見過3個呢0的咁gA仆街. ..


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 116 | »