今日與上兩個死仆街. ..一個係書記. ..一個係路人甲. ..*事情係咁. ..由於我0地有0的重要gA NOTE要用釘書機. ..要2個`去左班房羅左. ..不過得一個. ..所以問校務處0的"書記姐姐"羅. ..之後佢話點解要借. ..我同佢講返. ..之後當我要羅去用gA時候. ..條八婆(書記)叫我係佢面前釘. ..我頂佢aR媽個PAT PAT`! 我同返CL講. ..之後CL話就去果度釘. ..我再同果條P K羅釘書機. ..佢同我講"我無必要借比你`咁無禮貌`!"我都講左唔該啦. ..屌燃佢咩事呀. ..洗唔洗跪低求佢`!乜水aR`你係皇帝個女aR?`我心唸`唔借咪唔借囉`!屌你條死P K `!*仆你個街. ..我都無必要問佢借aR. ..又唔係無$買. ..呵 ~ 不過CL同佢講唔該. ..我之後飛個釘書機比果條八婆精`!我無唸住講唔該. ..反正都話我無禮貌 gA nA`不過CL叫我講. ..我就比面佢. ..Than就走*之後我就係度爆粗. ..鬧左條仆街成10 min. ..我唔驚佢聽到. ..吹雞打我麼?. ..好笑 . ...
唔講路人甲nA. ..就廢是打咁多字講. ..總之兩個都係死Cheap精. ..今年好彩只係見過3個呢0的咁gA仆街. ..
分類: 未分類 |