派卷日. ..死哂nA`. ..唔係好好. ..T-T "由於個個都咁好. ..所以發覺自己原來係最差. ..我都話自已PTH唔掂gA nA`. ..得果55分. ..尾2 *我願意分享自己gA成績. ..想知就問我nA`差到咁. .. 點解會咁. ..我好想死*`我唔想讀書`!-3-"我一向都唔鍾意讀書. ..如果唔讀書都可以做有$人咁就好nA`. ..不過都係靠自己姐. ..-3-"我唔可以再咁 . ..再咁廢就無法再係社會上立足`!.V.*我成日都話發奮. ..我唸之前初初都係幸運所以入左A班. ..之後又升到2A. ..-3-"我第時一定要理科`!就算我依家gA成績係點`都唔代表乜野`!*我大個要做個室內設計師. ..XD`我要努力比之前更努力`!
我唔想再唸. ..頭痛. ..*
分類: 未分類 |