vivianting : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
   
 
VIVIAN'S QOoZa blOg =)
我還有另一個blOg =) www.xanga.com/VIVIAN_TYRA
XG 這blOg 會較多用 ...'
QOoZa 這個...' 就是給我舒發感情吧`!
 
 
我 的 資 料

暱稱: \/i \/i A N TING
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
很久沒打這QooZa 了!
考試快到`可怕..=(
謝謝你們的CM =)
2007-11-30
Oh... 中毒... =(
日 誌 分 類
全部 (116)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 116
留言總數: 68
今日人氣: 12
累積人氣: 6782
RSS Feed
2006 年 6 月 26 日  星期一   晴天
   
魚. ..T-T BY:VI* 鬱悶

派卷日. ..死哂nA`. ..唔係好好. ..T-T "由於個個都咁好. ..所以發覺自己原來係最差. ..我都話自已PTH唔掂gA nA`. ..得果55分. ..尾2 *我願意分享自己gA成績. ..想知就問我nA`差到咁. ..點解會咁. ..我好想死*`我唔想讀書`!-3-"我一向都唔鍾意讀書. ..如果唔讀書都可以做有$人咁就好nA`. ..不過都係靠自己姐. ..-3-"我唔可以再咁. ..再咁廢就無法再係社會上立足`!.V.*我成日都話發奮. ..我唸之前初初都係幸運所以入左A班. ..之後又升到2A. ..-3-"我第時一定要理科`!就算我依家gA成績係點`都唔代表乜野`!*我大個要做個室內設計師. ..XD`我要努力比之前更努力`!

我唔想再唸. ..頭痛. ..*


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 116 | »