
太好nA`. ..考完試u* SO HaPPY. ..不過唔知點解仲未放鬆曬咁. ..-3-*. ..希望今次有進步nA*. ..我只希望有大gA進步. ..名次刀`係重要. ..不過首先唔好比咁大壓力自己先-3-"懶有道理呢. ..XDD`我向來讀書也不是太OK" 當初我無唸過入A班添-3-"但今次我發覺自己gA記憶好左咁. ..或者唸少左其他野掛. ..*
暑假要補課aR*頂`!他媽媽個細佬-3-"仲要成個星期. ..8:00a.m-4:00a.m. ..痴線gA*學校想升BanD?*唔係 a fa. ..唔會掛.. .我會死gA*真麻煩-3-"
我成日發夢見到佢`. ..由於我知無可能實現. ..所以成日都嚇醒左-3-" 有0的後悔. ..點解搭羅牌會咁準`!我係好有希望. ..不過同時都知道. ..無可能會實現*. ..唉`算吧nA. ..等黎做咩?*人等得太內會發mO. ..我都唔例外gA"*.. .等成1年啦. ..升埋F.3就2年啦`!. ..我係睇住佢被人溝-3-"算吧nA`無表示姐係唔關心.,,唔關心姐係無當過你存在-3-"真係. ..T-T點解`!*
分類: 未分類 |