vivianting : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
   
 
VIVIAN'S QOoZa blOg =)
我還有另一個blOg =) www.xanga.com/VIVIAN_TYRA
XG 這blOg 會較多用 ...'
QOoZa 這個...' 就是給我舒發感情吧`!
 
 
我 的 資 料

暱稱: \/i \/i A N TING
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
很久沒打這QooZa 了!
考試快到`可怕..=(
謝謝你們的CM =)
2007-11-30
Oh... 中毒... =(
日 誌 分 類
全部 (116)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 116
留言總數: 68
今日人氣: 2
累積人氣: 6847
RSS Feed
2006 年 6 月 23 日  星期五   晴天
   
考考考考考完試nA`!*

太好nA`. ..考完試u* SO HaPPY. ..不過唔知點解仲未放鬆曬咁. ..-3-*. ..希望今次有進步nA*. ..我只希望有大gA進步. ..名次刀`係重要. ..不過首先唔好比咁大壓力自己先-3-"懶有道理呢. ..XDD`我向來讀書也不是太OK" 當初我無唸過入A班添-3-"但今次我發覺自己gA記憶好左咁. ..或者唸少左其他野掛. ..*

暑假要補課aR*頂`!他媽媽個細佬-3-"仲要成個星期. ..8:00a.m-4:00a.m. ..痴線gA*學校想升BanD?*唔係 a fa. ..唔會掛.. .我會死gA*真麻煩-3-"

我成日發夢見到佢`. ..由於我知無可能實現. ..所以成日都嚇醒左-3-"   有0的後悔. ..點解搭羅牌會咁準`!我係好有希望. ..不過同時都知道. ..無可能會實現*. ..唉`算吧nA. ..等黎做咩?*人等得太內會發mO. ..我都唔例外gA"*.. .等成1年啦. ..升埋F.3就2年啦`!. ..我係睇住佢被人溝-3-"算吧nA`無表示姐係唔關心.,,唔關心姐係無當過你存在-3-"真係. ..T-T點解`!*


分類: 未分類
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 116 | »