我頂佢個肺,,這是甚麼時代?*仲有D人係咁Cheap gA,, 講D野又粗皮. .. 一D教養都無. ..唔該佢啦. ..最好佢係外國留學,,識多D野. ..MAY be 佢會好D掛. ..我唸都唔會,, 原來我識到gA係呢D人,, 始終都係小學gA FD 係正常 gA' 最起碼唔會講錢先,,仲有唔係只係玩,, 學業都係一齊`!* BECAUSE大家gA家庭都係一樣,,錢都係有多多,,鬥多名牌都唔錯,, 不過我呢家識果d呢?*哈. ..