米米日記_xd┐_~*v*
waianyip
暱稱: 米米
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
呢d先叫放假家嘛
放假既日子
就eaxm完啦@v@
誰羨慕像我這樣強的人
嘩~好悶 - -''
文章分類
全部 (41)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 41
留言總數: 95
今日人氣: 2
累積人氣: 3099
站內搜尋
2008 年 12 月 12 日  星期五   晴天


打邊爐@_@" 開心 分類: 未分類

今日pth堂俾人扣左分上課不專心= =
到左is堂..又扣多分上課不專心..
onj的~
放左學...係學校hea左陣..
喂~咁點係呀...奶聰唔見人既
到最後終於出現..之後出左去..
再番學校接肥球同飛~
wow!!撞到張展啦!!!
xdxd...張展好耐冇同我地玩啦xd
係我地唔理佢丫...定佢onjj呢..哈..唔知啦
傻仔跟住我地..我地唔俾...跟住又死狗咁
展道:我請丫..最多我請囉= =''
有人請..冇理由逼佢走係咪先-v-''
跟住買完之後番富亨..
....跟住又有人提出去打邊爐
好呀..打囉..大把米xd=]
其實之前以經有人提出過好多次話去打
但係最後都去唔成..一間又呢個冇錢
一係就個個都冇錢=]
展話:我又去得唁得嫁?
大家說:唔得喎~你有錢咩?有你都唔去得喎=]

ok~~6點幾番左屋企..
補完習出番去
8點半入去打..
4條友..
食食食食食..~~傾計~~
哈哈...仲有展仔又打俾奶聰問係唔係打邊爐
跟住聰話..我係屋企喎..xd我係佢汁邊笑死
打到10點幾..小玉同君君黎左..
跟住去左青公坐左陣我都番屋企了
~~~~~~~~~打機!!~~~~~~~~~
~~~~~~~~~訓覺!!~~~~~~~~~
~~~~~~~~~88!!!!!~~~~~~~~~



2008 年 12 月 4 日  星期四   晴天


病左~ 疲倦 分類: 未分類

今朝起身好唔舒服~
成個人散哂...成身都好痛
成晚冇訓過...典黎典去咁
勁辛苦~~最終冇番學...
到左7點9到收到個電話...
做咩唔番學呀?  病左....
探熱....99度
我終於知琴晚點解咁支力咁辛苦
原來因為今日要病= =''
睇左e生....
拎左兩日假..

訓啦..我早d休息..88



2008 年 12 月 3 日  星期三   寒冷


今日搞咩..成身散哂..好涼狗 愉快 分類: 未分類

今日上堂喪眼訓囉...
又涼狗喎~= =''
成身散哂...唔知咩事囉完全
好支力....訓左成日覺
放學留堂...
收到消息....唔係下話-口-''
咁大件事..仲要去搵小翠,,,點算== ''

ok囉..去搵佢...用勁快既速度默完跟住走
出左去....跟住又話搞掂左...
凸凸子...
番到屋企...好支力...好眼訓/ _ \
跟住MSN~~
哈哈...sugar嬲左..勁正(哈哈!!!!sugar發火http://xanga.com/sugar_honeybaby  快上)
今日周會我果班排左隊
見到佢果班係門口行...
見到佢之後..成班係到
sugar!!拍拍拍!!sugar!!拍拍拍!!
xd...拍=拍手=]

哈..跟係出到去俾波SIR小..XD
勁正!!
放佢既簽名...
我係第一個成功拎佢簽名嫁!!
跟住2CD人又去拎...其他班又去拎.,,
最衰都係你地啦...搞到佢嬲..以後冇靚相睇啦XDXD
而家果張簽名我20蚊放出去..
好平啦以經.....係全級得我一個有果時抄到70蚊嫁..
相信大家一定記得XD


訓啦88~~~



2008 年 11 月 30 日  星期日   寒冷


醫院探險記.同呀妹一同走過恐怖既道路 呆滯 分類: 未分類

 

今日俾人叫醒左...
收到個電話...
球道 : 呀米..我個ac入唔到呀....幫我入下丫
= =''...搵d咁既野黎玩呀....
搞搞搞...入唔到喎..你點搞嫁..
咁都俾人爆ac ==''傻仔....
跟住出左街...哈哈..
終於搵到個新ac玩啦你@_@"

哈...係咁要我同呀飛幫佢掛機@_@""
20蚊一日..15蚊一日..14蚊一日..8蚊一日 = =''
到左最後..球付出左一條皮帶黎同呀飛換取佢既掛機...
真係可悲..-= - =
4點半我走左....去搵妹
跟住食完野上那打素....
wow!!!
穎道 : 嘩!我好想行你之前果條路呀...行啦!行啦!

行囉= , =''
都未行到去果條路到..
有人仆街坐左係地下到囉...
最重要係我同佢一齊坐左係地下到= =''
好...到左我地要探險既地方啦!~~一上到去條路...
好驚呀- -'''係咁捉住
嘩..不如行快D丫....又係到捉到勁實
行行下仲聽到有聲...
唔係咁猛下話-3-
好有戲劇性.....
行行...到左最後行完左
我地係時候要入醫院進行一項驚天地泣鬼神既事
- -'''搞到好似入去放炸彈咁....
真係一步一驚心.....到左最後安全咁抵達病房
去到...細節就唔講啦...
穎道 : 哥..我想知D人講係你食我咬定係咬我食呀?
緊係你咬我食啦- -'''
穎道 : 咁姐係點解呀?
無言- -'''
番到屋企...食野..打機..
而家訓LU..

8888!~~~~~~~~~~~~~~~



2008 年 11 月 26 日  星期三   晴天


wow..環校跑拎到梨..神手米xd 愉快 分類: 未分類

今日maths堂終於調位..
唔洗再同聖誕鹿(肥西一名)坐=_=
跟住lunch...因為球實左太掛住打機既關係
所以去左佢屋企食=]
番到學校..換衫...跟住落去
跟住跑...wow!!!我跑得勁快xdxd
跑第45喎....神手@_@""
有個梨梨食=]
但係我就緊係冇食到啦...俾左人-v-''
跟住又俾李明欣叫左去跑男高長= =''跑7個圈
我地成炸..行左6個圈跟住上左岸..xd
放學換完衫..去睇d人打機..信長喎~
跟住上到去話冇得打...哈哈!!搞到我又冇得睇
話轉打蟲蟲...真係笑死我xdxd.
..
跟住係cover hea...6點番左屋企...
7點補習...跟住番到屋企係到hea
好支力支力呀今日...

cm~~