今日上堂喪眼訓囉...
又涼狗喎~= =''
成身散哂...唔知咩事囉完全
好支力....訓左成日覺
放學留堂...
收到消息....唔係下話-口-''
咁大件事..仲要去搵小翠,,,點算== ''
ok囉..去搵佢...用勁快既速度默完跟住走
出左去....跟住又話搞掂左...
凸凸子...
番到屋企...好支力...好眼訓/ _ \
跟住MSN~~
哈哈...sugar嬲左..勁正(哈哈!!!!sugar發火http://xanga.com/sugar_honeybaby 快上)
今日周會我果班排左隊
見到佢果班係門口行...
見到佢之後..成班係到
sugar!!拍拍拍!!sugar!!拍拍拍!!
xd...拍=拍手=]
哈..跟係出到去俾波SIR小..XD
勁正!!
放佢既簽名...
我係第一個成功拎佢簽名嫁!!
跟住2CD人又去拎...其他班又去拎.,,
最衰都係你地啦...搞到佢嬲..以後冇靚相睇啦XDXD
而家果張簽名我20蚊放出去..
好平啦以經.....係全級得我一個有果時抄到70蚊嫁..
相信大家一定記得XD
訓啦88~~~ |